AVTALSADMINISTRATÖR, BUSINESS SUPPORT

AVTALSADMINISTRATÖR, BUSINESS SUPPORT

Då en av våra medarbetare ska gå på föräldraledighet söker vi en vikarie till vår Business Support för perioden 1 juni 2019 till och med 31 maj 2020 med möjlighet till eventuell förlängning.

DITT HUVUDANSVAR

Den här befattningen innebär att stötta organisationen administrativt med primär fokus på avtalshantering. Du registrerar avtalen, har kontakt med våra partners vid uppsägningar och hanterar eventuella tillägg, svarar på avtalsfrågor och fakturafrågor samt initierar fakturering. Därtill arbetar du nära avdelningen och avdelningschefen med hantering av tele-abonnemang, attest av fakturor samt gör IT-relaterade avstämningar.
Arbetet innebär ett nära samarbete med övriga avdelningar där du är behjälplig med både intern och extern service.

DIN BAKGRUND

Det är meriterande om du tidigare har arbetat med någon form av avtalsadministration eller har en yrkesutbildning inom avtalsadministration. Då du kommer att arbeta nära våra kunder och partners är det viktigt att du kan kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. Du bör ha god vana av att arbeta i Office-paketet, främst Excel samt större affärssystem ses som meriterande.

Som person ska du kunna arbeta självständigt, våga ta egna beslut men ändå vara en lagspelare som även bidrar till förbättringar i arbetsprocesserna. Vana från att hantera många arbetsmoment parallellt och komplexa avtal krävs för denna tjänst samt att du har ett logiskt och strukturerat arbetstänk. Då tjänsten innebär många olika kontaktytor ser vi också att du är en relationsskapande person som förstår vikten av att leverera en hög service.

DINA KOMPETENSER
- Grundläggande ekonomiska kunskaperMycket god datorvana och erfarenhet av att arbeta i Excel
- Hög social kompetens och servicekänsla, internt som externt
- Strukturerad, noggrann och flexibel
- Erfarenhet av att arbeta med ständiga förbättringsarbeten inom administrativa processer
- Analytisk, ha gott siffersinne och förmåga att se samband och helheter
- Tycker om att jobba i grupp men också självständigt med eget initiativ
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

ÄR DU INTRESSERAD?

Har du några frågor om tjänsten eller processen, kan du kontakta Per Norrbacka, 08-522 43365. Sista ansökningsdatum är den 31 mars 2019. Du skickar din ansökan till hr@itsnordic.se

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Mer info
Telefon 08-52243300
Område Solna
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd, Vikariat
Hemsida http://www.itsnordic.se
Sista ansökningsdag 31 mars (13 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på ITS Nordic levererar smarta IT-, telekom- och utskriftslösningar till alla typer av företag med upp till 500 anställda. Våra lösningar bygger på den absolut senaste tekniken och tanken är att våra kunder ska kunna jobba, maila, surfa, skriva ut och kopiera, utan några störningar och avbrott.

Vi ser vår roll som en pålitlig IT-partner som tar ansvar, är tillgänglig och problemlösande. När vi ser till att våra kunders IT och kommunikation fungerar, kan de fokusera på sin kärnverksamhet och strategiska utmaningar. I många fall arbetar vi parallellt med och frigör tid för våra kunders egna IT-avdelningar. I andra fall tar vi hand om kundernas hela IT-drift. Oavsett vilket, inleder vi alltid våra kundsamarbeten med en grundlig analys för att ta reda på vilka behoven är – innan vi rekommenderar en lösning.

Ända sedan starten 2004 har vi drivit ett företag som har en grundläggande annorlunda idé än de flesta av våra konkurrenter. Vi anser nämligen att den enskilt viktigaste komponenten i vår leverans är exceptionell service. Därför lägger vi stor energi på att erbjuda marknadens bästa service, support och kundtjänst.

I dagsläget är vi c:a 100 medarbetare och vårt kontor ligger vid Solna Station