Bli lånehandläggare för Santander Consumer Bank

Om jobbet

Söker du en skön ny värld inom bank och finans där du kan utvecklas inom service och försäljning?

BLIR DU EN AV OSS?
Gradén Mattsson utvecklar kundrelationer. Från uppdrags- och kundanpassade "Mission Centers" driver vi kontaktskapande verksamhet för kunds räkning. Våra värderingar styr vilka vi är och genom att vara starka, rättvisa, närande och att ta lead vinner vi kundens förtroende. Gång på gång. Utan medarbetare som delar vårt synsätt och vår målsättning står vi oss slätt. Du är en förutsättning för vår gemensamma framgång. Ta ett oväntat bra steg i karriären med oss!

LYFT LUREN - OCH TILLVARON - SOM INNESÄLJARE.
Vad sägs om att jobba som lånehandläggare för en av våra största kunder - Santander Consumer Bank? Om du tänker call center, tänk igen. För vi är inte här för att konservera telefonförsäljning; vårt uppdrag är att driva och utveckla kundrelationsbranschen. Från våra Mission Centers, kundens "home away from home", driver vi kontakter som skapar mervärde. Med anpassning efter vår uppkopplade moderna värld är kontaktkanalerna varierande, men målsättningen är konstant: Att leverera kvalificerad vägledning och resultat genom seriösa och schyssta kundkontakter.

VI SÖKER DIG.
Att representera en bank förpliktigar, saklighet och seriositet måste gå hand i hand. Här har du chansen att ta på dig "Santanderkostymen" och göra en kompetens- och kundresa inom bank och finans. Som lånehandläggare kontaktar du befintliga och nya potentiella kunder för att informera och erbjuda Santanders tjänster där det är relevant. Dina frågor och din behovsanalys hjälper kunderna till bättre individuella ekonomiska lösningar. Du gör skillnad och är viktig för dina kunder. Varje samtal är början eller fortsättningen på en varaktig relation mellan Santander och kunden. Vi inleder med en grundutbildning för att ge dig trygghet i din roll. Vi står vid din sida. Vi stöttar och coachar dig löpande.

Vi värdesätter äkthet, tydlighet och uppriktighet och förväntar oss att du är öppen, engagerad och pålitlig. Med rak rygg och fast handslag. Det är så vi ser oss själva. Om du har jobbat med kundkontakt och försäljning är det ett plus. Vi önskar också att du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.

VAR NÄR OCH HUR MYCKET?
Arbetsplatsen, d v s vårt Mission Center, ligger i Santanders lokaler i Solna. Arbetstiden är måndag - fredag. Lönevillkor med en betryggande fast del samt en rörlig provisionsdel. Tjänsten startar snarast, eller efter överenskommelse. Vi söker just nu både hel- och deltidare.

GÖR VÅR SNABBANSÖKAN PÅ 2 MINUTER - HELT UTAN CV OCH PERSONLIGT BREV!
Jobbfakta
Ort
Solna
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Antal Tjänster
3
Yrkesområde
Försäljning
Bank, Finans & Försäkring
Underkategori
Telefonförsäljare

Ring Madeleine Nolander, 0702990647

Publicerad

58 dagar sedan

Sista ansökningsdag

21 okt

Om företaget

Gradén Mattsson utvecklar kundrelationer. Från uppdrags- och kundanpassade Mission Centers driver vi kontaktskapande verksamhet utifrån uppdragsgivarens kultur och värdegrund. Som en naturlig förlängning av kunden skapar vi äkta kundupplevelser med riktiga mervärden. Vi arbetar genom många kanaler, telefoni är vanligast men även chat, mail och sociala medier är växande kommunikationsredskap.

Med tydlighet och rakhet vinner vi det värdefullaste av allt: Kundens förtroende. Gång på gång. Utan medarbetare som delar vårt synsätt och vår målsättning står vi oss slätt. Det är tillsammans vi gör resan mot kundresan. Ta ett bra steg i karriären med oss!