Innesäljare till utvecklande tjänst i Solna Business Park

Innesäljare till utvecklande tjänst i Solna Business Park

Är du en noggrann person med intresse för förstklassig service? Gillar du att ha ansvar för administrativt arbete och stötta dina medarbetare där det behövs? Då är detta tjänsten för dig!
Ansök redan idag, intervjuer sker löpande.

Dina arbetsuppgifter

Som innesäljare kommer du att jobba i ett team och stötta Account Managers samt KAM hos en kund som säljer tjänster och produkter inom IT. Då du är kontaktpersonen så fort en affär har gått igenom har du därmed en viktig roll ut mot kund och kan hjälpa till och stötta med administrativa uppgifter där det behövs, tex drivande av beställningsportaler, produktfrågor, garantiärenden och offerter. Du gillar att ha kontroll och arbetar gärna med siffror och sälj. Du håller även kontakt med tillverkare och distributörer när det gäller priser och beställningsunderlag.

Din profil

Vi tror att du är en person som gillar service, är noggrann och gärna arbetar med administration. Behjälplig där det behövs och är inte rädd för att ta eget ansvar. Du är en fokuserad person som gillar bredden av en innesäljartjänst vilket innebär alltifrån sälj, kundkontakt och service till assistans där dina kollegor behöver.

Skallkrav:
  • Gymnasieutbildning
  • Bas i Microsoft
Meriterande:
Tidigare branschvana där du har fått arbeta med produkter inom IT

Villkor

Start: Omgående
Placering: Solna Business Park
Lön: Enligt avtal
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 20 maj 2019 (28 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund säljer IT-tjänster och produkter och är en utav de ledande inom sin bransch. Deras vision är att som partner kunna hjälpa och utveckla deras kunder att nyttja IT på bästa sätt. Genom engagemang, att ständigt utmana branschen och ha expertkompetens inom sitt område slår de marknaden och står nu inför en expansiv period. Kunden sitter i Solna Business Park och är i dagsläget runt 60 anställda. En glad och fartfylld arbetsplats med högt i tak och fin arbetsmiljö.

Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.