Projektkoordinator / Projektadministratör / Projektassistent

Projektkoordinator / Projektadministratör / Projektassistent

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av att arbeta i en koordinerande roll? Då kan du vara vår nästa Projektkoordinator. Som Projektkoordinator hos oss har du en central och viktig roll där du är ett administrativt stöd till våra säljare och byggprojektledare.

Dina arbetsuppgifter:
  • Framtagande av projektdokumentation till säljare och byggprojektledare
  • Registrering och arkivering av projektinformation
  • Registerunderhåll och uppdatera kunddatabaser
  • Kontering av leverantörsfakturor samt bevakning av hyresfakturering
  • Framtagning av ritningar i CAD
  • Planering och koordinering av lokala kundevenemang
Din bakgrund:

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt i en koordinerande roll, har du haft en liknande roll inom en säljorganisation är det meriterande. Du är en person som trivs i en miljö där det är högt tempo och det är viktigt att du har en prestigelös inställning inför varierande arbetsuppgifter. I tjänsten arbetar du kontinuerligt med Officepaketet, kunskap i CAD är meriterande.

Du har lätt för att skapa relationer, både internt och externt, och har god förmåga till samarbete och att kommunicera med andra. Du trivs i en miljö där du får möjlighet att arbeta självständigt och har ett engagemang som återfinns i din förmåga att driva ditt eget arbete framåt.

Vad erbjuder vi dig?

För rätt person erbjuder vi ett fritt och spännande jobb med marknadsmässiga villkor där vi som arbetar trivs med varandra och drivs av nöjda kunder.

Ansökan

Vill du bli en av oss? Välkommen att registrera din ansökan i forma av CV och ett personligt brev. Sista ansökningsdag är 2018-06-23, urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Per Lövgren, Försäljningschef på 070 603 95 10

Vi arbetar för att öka mångfalden inom vårt företag och tror att en varierad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald stärker vår affär.

Cramo Adapteo ingår i Cramo koncernen och har fem säljkontor i Sverige. Våra flyttbara lokaler används vanligtvis för byggetablering, skolor, förskolor och kontor och anpassas helt efter våra hyresgästers specifika behov. Våra lokaler passar för de flesta verksamheter och är idealiska för företag som arbetar mycket på projektbasis och där antalet anställda varierar periodvis. För mer information se www.cramoadapteo.se
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 22 juli (32 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

Cramo Group är Europas näst största företag inom uthyrning av maskiner, utrustning och hyresrelaterade tjänster samt uthyrning av flyttbara lokaler genom Cramo Adapteo. Cramo är verksamt i 14 länder genom ca 300 depåer och 2.500 medarbetare. Omsättningen 2017 var 729,5 miljoner Euro. Cramo är börnoterat på Nasdaq Helsinki Ltd. Cramo AB ingår i Cramo Group. I Sverige är Cramo AB det ledande uthyrningsföretaget med över 100 depåer och ca 850 anställda över hela landet.