Kundtjänstmedarbetare till Brunswick Marine

Kundtjänstmedarbetare till Brunswick Marine

Kundtjänstmedarbetare till Brunswick Marine

Till vår kunds företagskundtjänstavdelning söker vi dig som brinner för att jobba med servicearbete/orderhantering/merförsäljning samt agera spindeln i nätet. Som anställd kommer du gå ingå i ett härligt gäng där alla strävar efter service på högsta kvalité.

Din roll kommer att innebära att ta emot inkommande kundförfrågningar via telefon, mail samt andra digitala kanaler.

I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera kunderna samt jobba med service, merförsäljning och orderhantering. Det kan innebära att omförhandla kundernas avtal, erbjuda tilläggsprodukter samt svara på frågor avseende fakturor, leveranser, tillgänglighet av produkter och mycket mera. Det innebär också att du kommer ha ett arbete som är omväxlande och varierande.

Brunswick Marine Sweden AB:s kontor är beläget i natursköna Frösundaviks allé, Solna.

Din profil:
  • Vi letar efter dig som brinner för att alltid leverera god service och goda resultat i ditt arbete.
  • Som person är du ansvarstagande, serviceminded och du ser dig själv som en teamplayer.
  • Du trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat.
  • Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder.
  • Du är en lösningsorienterad och engagerad person som ser möjligheter i ditt arbete.
  • Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.
  • Meriterande om du har båt och -motor intresse.
Dina arbetsuppgifter:
  • Administrativt arbete
  • Vidarebefordra frågor till säljare och servicepersonal
  • Besvara enklare servicefrågor över telefon och mail
  • Informera konsumenter var de kan hitta en återförsäljare
  • Informera om var återförsäljare kan hitta information
Din bakgrund:
  • God administrativ förmåga
  • Serviceinriktad
  • Du har en förmåga av att förstå dig på och läsa av kundernas problem
  • God vana i officepaketet
  • Förståelse för marina produkter och motorer
  • Förståelse för konsumenter och återförsäljares roller och behov
  • Erfarenhet i AS400, säljstödsprogram och EPC är meriterande
Urval och intervjuer sker löpande, tillträde snarast eller enligt ÖK.
Ansök direkt till Kraftsam R&B med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Tjänsten är ett initialt konsultuppdrag/vikariat på cirka (minst) 1 år med goda chanser till förlängning.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på kristina.maksimovic@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Serviceyrken, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Kraftsam rekrytering & bemanning AB
Sista ansökningsdag 5 juni 2022 (18 dagar kvar)