Service Manager / Service Delivery Manager till Telia Company

Service Manager / Service Delivery Manager till Telia Company

Har du erfarenhet av en kundnära roll och vill vara med och kvalitetssäkra Telias tjänsteleverans till företagets största företagskunder? Vi söker nu en Service Manager som är redo för en nyckelroll i teamet.

Om företagetTelia Company hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader, vilket ger den bästa kundupplevelsen, hög kvalitet i näten och en kostnadseffektiv verksamhet.

Den digitala resan har bara börjat och här erbjuds du en unik möjlighet att få vara med och påverka på riktigt i en händelserik miljö där arbetet kan skifta och i utbyte får du värdefulla erfarenheter från ett stort företag och dess processer.

Telia Company letar nu efter en Service Manager som kommer ingå i ett av tre Customer Service Management team inom Service Operations på Telia.

ArbetsuppgifterSom Service Manager ansvarar du för att säkerställa kvalitet, utveckling och optimering av kundlösningen under avtalstiden. Du ansvarar för att driva en kontinuerlig dialog med kunden och genomföra kundmöten med uppföljningar av levererade tjänster och förvaltning av lösningen enligt avtal. Rollen innebär att du är delaktig och bidrar med kompetens i anbudsarbete och implementering av nya avtal. Med din kompetens om kunden och kundens behov är du en nyckelspelare i kundteamet som på ett proaktivt sätt bidrar till utvecklingen av kundens befintliga och nya lösningar. Målet är att successivt bygga upp ett stort förtroende och på sikt gå in i en roll som Trusted Advisor hos kunden.

Formella krav
  • Erfarenhet av en kundnära roll inom service management, projektledning eller komplex försäljning
  • God teknisk förståelse inom telekom och IT
  • Meriterande med erfarenhet från implementering och utveckling av komplexa lösningar
Vi söker dig som har ett starkt affärsdriv och vill vara med och skapa "the new generation Telco" samt bidra till att Telia har Sveriges nöjdaste kunder. Som person är du prestigelös och brinner för att uppnå önskade resultat. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att bygga långsiktiga relationer och lägger stor vikt vid att skapa ett förtroende hos kunden. Du är lösningsfokuserad och tar stort ansvar för ditt arbete. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt besitter du en god kommunikativ förmåga.

Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Solna
Lön: Fast enligt ök

Kontakt: Marcus Kejzelman, marcus.kejzelman@bravura.se, Bravura växel tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Service Manager, Customer Service Management, Customer Service, Telekom, Telecom, IT, projektledning, projekt, projektimplementation, implementation, management, heltid, Stockholm
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Data & IT, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.