Orderhandläggare / administratör till Telia Company!

Orderhandläggare / administratör till Telia Company!

Vill du arbeta i en kommunikativ roll inom orderhantering och administration? Vi söker dig med tekniskt intresse som vill arbeta i en utvecklande och trivsam miljö.

Om företagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö.
I denna tjänst arbetar du som konsult via Bravura. Uppdraget är initialt på 6 månader med goda chanser till förlängning.

ArbetsuppgifterSom orderhandläggare kommer du att arbeta i team med tre andra kollegor. Du kommer att bevaka, granska samt göra kalkyleringar på de produktbeställningar som görs för att sedan kunna orderlägga dem. Din arbetsdag präglas främst av administrativa uppgifter men det förekommer även en del kontakt via telefon med Telias säljare samt andra medarbetare.
Som orderhandläggare får du en gedigen introduktion och du blir en del av ett team med god samhörighet i ett trivsamt arbetsklimat med bra arbetsmiljö.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi
  • Några års arbetslivserfarenhet av kvalificerade administrativa arbetsuppgifter
  • Goda kunskaper i Excel och god systemvana
  • God förmåga att kommunicera, muntligt och skriftligt, på svenska och engelska
För att lyckas i rollen som orderhandläggare ser vi att du är självgående, strukturerad och har förmågan att arbeta såväl proaktivt som reaktivt. Du är en prestigelös person som drivs av att hitta möjligheter till förbättring och utveckling. Vidare har du ett sinne för siffror, logiskt tänkande och en god problemlösningsförmåga.
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Orderhanterare, orderläggare, orderhandläggare, order, administratör, handläggare, back office, telekom, teknik, administration, admin, heltid, Stockholm
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag löpande (49 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.