Kundservicemedarbetare till Bisnode

Kundservicemedarbetare till Bisnode

Brinner du för att ge bästa möjliga service till kund och är en sann teamspelare?

Trivs du i en roll där det händer många saker och är högt tempo emellanåt?

Då kan detta vara en tjänst för dig! Skicka in din ansökan direkt, urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Gabriella Boumadi på gabriella.boumadi@onepartnergroup.se

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du ingå i ett kundserviceteam och du kommer att arbeta i stora data-miljöer och exempelvis hantera supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Supporten sker via telefon, mail och chatt. Du kommer bland annat att supportera i deras diverse system, både privat- och företagskunder, hantera fakturaärenden och supportera deras säljare med diverse uppgifter. Du kommer helt enkelt arbeta med att ge bästa möjliga service till deras kunder i en mängd olika frågor. Du kommer initialt få en gedigen introduktion.

De är två team på Customer Service på totalt 15 personer. Ett team är inriktat på deras information- och marknadstjänster och det andra på kredittjänster. Det är till teamet för information- och marknadstjänster Bisnode nu söker en kollega.

Din profil

Vem söker vi?

Vi söker dig som har erfarenhet inom kundtjänst/tekniskt support. Det viktigaste för oss är att du brinner för serviceyrket och har IT intresse/nyfikenhet. Det är viktigt att du har telefonvana då ett av deras främsta arbetsverktyg är just telefonen. Vi tror att du har professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i deras team är du en vänlig lagspelare som är mån om dina kollegor och arbetsmiljön. För att lyckas väl i rollen har du goda kunskaper i både engelska och svenska, skriftligt såväl som muntligt.

När det kommer till personliga egenskaper brinner du för att ge bästa möjliga service till kund och är en sann teamspelare. Du tycker det är lite extra roligt att gå till jobbet när det händer många saker, när det är emellanåt högt tempo och det finns många frågeställningar från kunden som väntar dig, i blandad komplexitet. Du tycker att IT är spännande och du har ett intresse av att lära dig mer. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är lite komplexa och kräver extra fokus för att lösa.

Övrigt:

Start: I början på januari

Omfattning: Heltid

Arbetstider: 8-17

Placering: Stockholm/Solna

Du kommer initialt vara uthyrd som konsult via oss på OnePartnerGroup i 6 månader med möjlighet att få en anställning hos Bisnode efter uthyrningsperioden förutsatt att alla parter är nöjda.

Om kunden

Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutstöd. Huvudsakligen arbetar Bisnode med beslutsstöd inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Nyckeln för Bisnode är att leverera svar och insikter och på så sätt göra det möjligt för deras kunder att fatta smarta beslut. Bisnode har idag ca 2100 anställda.
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 13 dec 2019 (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se