VD-assistent till Solna

VD-assistent till Solna

Vi söker en VD-assistent till ett tillväxtföretag i Solna. Är du utåtriktad och ambitiös och söker din nästa utmaning? Har du jobbat som VD-assistent men känner att det är dags för något nytt och mer utvecklande? Välkommen med din ansökan!

Arbetsuppgifter

I rollen som VD-assistent fungerar du som stöd till företagets VD och ledningsgrupp. Du planerar och koordinerar mötesbokningar, resor, kalendrar och agendor. En stor del av arbetet innebär att förbereda och sammanställa material och presentationer.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • hantering av mail
  • mötes- och kalenderhantering
  • reseplanering
  • koordinering och planering av interna möten och rumsbokningar
  • mötesanteckningar, presentationer och dokumenthantering
I rollen kommer du även att arbeta med intern kommunikation och vara ansvarig för nyhetsbrev och intranät.

Vem är du?

För att du ska lyckas i rollen behöver du ha ett par års erfarenhet av en liknande roll inom ett medelstort företag. Det är vidare ett krav att du har god datorvana och har gedigen erfarenhet av Office paketet.

Som VD-assistent hos vår kund har du en mycket central roll inom bolaget och vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Personliga egenskaper som uppskattas är ett noggrant arbetssätt med känsla för detaljer. Du är självgående och drivande. Du har förmåga att se vad som behöver göras såväl som driv att genomföra detta arbete. Du är kvalitetsmedveten, bra på att prioritera och van att hantera många arbetsuppgifter parallellt med varandra. Att vara utåtriktad och social är fördel i din roll som VD-assistent.

Mer om tjänsten
  • Omfattning: heltid
  • Tillsättning: under maj
  • Placering: Solna, i närheten av bra kommunikationer
  • Direktrekrytering
Mer om Andara

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Administration, Sekreterare
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 30 apr 2020 (23 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Andara är specialiserade på konsultuthyrning och rekrytering till stora och medelstora företag i Stockholms Län. Vi är inriktade på personal inom Administration/Service, Ekonomi, HR/Lön, Marknad och IT.