Områdesansvarig till central marina

Områdesansvarig till central marina

Om tjänsten
Som områdesansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som till stor del är av administrativ karaktär men även en del praktiska arbetsuppgifter utomhus på anläggningen. Det administrativa arbetet består av uthyrning av sommar- och vinterplatser i marinan, planering av upptagningar och sjösättning samt bemanning av recepetion. Du kommer att ansvara för marknadsföring och skötsel av företagets webbsidor samt de kundutskick som görs. Arbetet sker i ett engelskt system för båtplatsuthyrning och i ekonomisystemet Pyramid. Som områdesansvarig arbetsleder du två marintekniker, ansvarar för anläggningen och alla dess delar så som bryggor och lokaler. Du ska se till att allt fungerar samt att regler och bestämmelser efterföljs.

I din roll som områdesansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Ansiktet utåt för marinan mot kunder, samarbetspartners och medarbetare.
  • Administrera uthyrning av sommar- och vinterplatser, hantering av kundärenden, marknadsföring och kundutskick
  • Ansvarig för anläggningen samt arbetsleda marinteknikerna
Arbetstiderna är förlagda enligt nedan:
Mån-tors 8-17
Fre 8-16

Tjänsten som områdesansvarig är ett konsultuppdrag med start omgående och uppdraget beräknas pågå 1 år.

Om dig
Vi söker dig som som är serviceminded och trivs att arbeta med stort kundfokus. För tjänsten krävs det att du är ordningsam och har förmågan att hantera flera ärenden parallellt samt att fullfölja dem. Du som söker ska ha datorvana med goda kunskaper i officepakten. För tjänsten behöver du kunna svenska och engelska i tal och skrift samt ha en viss båtvana.

Vidare ser vi att du trivs med att arbeta självständigt samt är ansvarstagande. Du är en problemlösare som driver ditt arbete framåt med hög servicenivå såväl internt som externt. Vidare är du till viss del praktisk lagt och klarar av enklare praktiska uppgifter som kan förekomma på anläggningen.

Har du kunskaper motsvarande en ekonomiassitent så är det meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
  • Serviceminded med stort kundfokus
  • Ordningsam, självständig samt ansvarstagande för att lära dig nya saker
  • Båtvana och god datorvana.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Linnéa Nyström via Adecco 010 - 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Områdeschef, administratör, kundansvarig, arbetsledare, marina, solna
Mer info
Område Solna
Yrkesroll HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 1 maj 2021 (19 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.