Office admin på halvtid till Netnod!

Office admin på halvtid till Netnod!

Brinner du för att ge grym service och hålla ordning och reda på saker? I den här rollen får du ta hand om företagets besökare, utföra kontorsadministration och stödja ekonomiavdelningen med enklare uppgifter. Det här företaget gör stor nytta för infrastrukturen på internet och där får du vara med och bidra som en hybrid mellan kontorsassistent och administratör. Låter det spännande? Sök redan idag, vi tillämpar löpande urval!

Information om uppdraget

Den här tjänsten är för dig som vill arbeta halvtid i en miljö som beskrivs som nördig och trevlig av medarbetare som jobbar där idag. I rollen kommer du bolla många olika arbetsuppgifter, samtidigt som du bemöter alla besökare på ett professionellt sätt. Rollen passar utmärkt för dig som trivs i en varierande roll!

Du erbjuds
  • En tjänst där arbetsprestationen fyller en viktig funktion för hela företaget
  • Meriterande arbetslivserfarenhet från en varierande och serviceinriktad roll
  • Dedikerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och ha löpande uppföljningar under uppdraget och vara en positiv referens framåt
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter
  • Ta emot besökare och säkerställa ett professionellt och trevligt bemötande
  • Svara i växeltelefonen
  • Ta hand om kontorsbeställningar och kontorsadministration
  • Ansvara för allmänna utrymmen på kontoret
  • Ta hand om den livsviktiga kaffemaskinen och göra frukost beställningar
  • Ta emot leveranser och bud samt hämta/lämna post
  • Fungera som stöd till ekonomiavdelningen och även andra avdelningar vid behov
Vi söker dig som
  • Har en annan huvudsaklig sysselsättning och kan arbeta 08:00 - 12:00 måndag till fredag
  • Har tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll, som exempelvis kontorsassistent eller receptionist
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
  • Gillar att ha ordning och reda
Det är meriterande om du
  • Har en bakgrund från ekonomiutbildning
  • Har ett tekniskt intresse och har lätt för datasystem
  • Van användare av Mac-datorer
Som person är du
  • Service-minded
  • Strukturerad och ordningssam
  • Kommunikativ
  • Problemlösande
Övrig information
  • Start: 1 december
  • Omfattning: 08:00 - 12:00 måndag till fredag (50%), vikariat till och med 2023-03-06
  • Placering: Solna, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Deltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se