Administrativ koordinator till Stoneridge!

Administrativ koordinator till Stoneridge!

Här får du möjligheten att bli en del av ett världsledande innovativt företag som tillverkar avancerade elektroniska komponenter, moduler och system inom fordonsindustrin. Stoneridge är ett internationellt företag där du kommer att få arbeta tillsammans med engagerade, lösningsorienterade och kompetenta kollegor. Låter detta som någonting för dig? Skicka då in din ansökan redan idag, vi tillämpar ett löpande urval!

Information om uppdraget

Du kommer att tillhöra Stoneridge Nordic som arbetar med digitala färdskrivare åt eftermarknaden. Stoneridge Nordic har en lång tradition inom färdskrivare och tillbehör inom detta område där ditt arbete blir av stor vikt för att lyckas bibehålla en bra kundsupport och service.

Du blir en viktig spelar i ett mindre sammansvetsat team. Som administrativ koordinator kommer du att ha en central roll i teamet och för att lyckas i rollen ser du det som en självklarhet att vara initiativtagande, framåt med ambitionen att ständigt lära dig mer.

Hos Stoneridge erbjuds du bland annat:
  • Möjlighet till en flexibilitet i arbetet
  • 5 dagars extra semester
  • Förmånligt friskvårdsbidrag
  • Förmånsparkering i kontorsbyggnadens garage
  • Möjlighet till förmånscykel
  • Lyxfrukost på onsdagar
  • Möjlighet till att spela pingis, tennis mm.
Arbetsuppgifter

Som administrativ koordinator kommer du bland annat att ansvara för:
  • Att säkerställa att avtal med slutkunderna är uppdaterade
  • Orderhantering
  • Fakturering
  • Licenshantering
  • Reklamationer
  • Inköp av interna och externa leverantörer
Vi söker dig som

Vi kommer att lägga en stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess men för att vara aktuell för tjänsten ser vi att du som minst har:
  • En avklarad gymnasieutbildning med ca 3 års arbetslivserfarenhet som kan ses som relevant inom exempelvis kundkontakt och administration eller en avklarad relevant högskoleutbildning
  • Grundläggande kunskaper i Officepaketet
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska då de båda används dagligen i arbetet
Det är även meriterande om du:
  • Har tidigare erfarenhet av en teknisk roll eller en teknisk bakgrund
  • Har djupare IT kunskaper
Egenskaper som vi söker hos dig:
  • Orädd
  • Samarbetsförmåga
  • Serviceinriktad
  • Ansvarstagande
Övrig information
  • Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid, tillsvidare
  • Placering: Solna
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Stoneridges önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Rekrytering hanteras av Academic Work
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Läs gärna mer om Stoneridge på deras HÄR.