Vimla söker dig som kan erbjuda exceptionell service över chat

Vimla söker dig som kan erbjuda exceptionell service över chat

Dina arbetsuppgifter

Du är Vimlas röst mot våra användare och på samma sätt blir du användarnas röst mot Vimla. I supporten kommer du att lära känna våra användare, vad som är viktigt för dem och med den kunskapen kommer vi tillsammans att utveckla Vimla. Våra användare är enormt viktiga för oss och därför vill vi ta hand om dem på allra bästa sätt. Av samma anledning ställer vi väldigt höga krav på att kunna kommunicera med, samt hålla våra användare nöjda.

Som person är du är engagerad och nyfiken till ditt sätt, en problemlösare helt enkelt. Du är positiv, noggrann, driven och stresstålig. Du är administrativt effektiv och gillar att arbeta i ett högt tempo. För att vara framgångsrik i denna roll behöver du ha förmågan att balansera effektivitet och noggrannhet.

Tjänsten är en del av en inledande bemanningslösning. Du blir då anställd av 2Complete och arbetar som konsult hos Vimla.

Din profil

Vi behöver dig som älskar service. Du kommer att bli en del av ett drivet, glatt och motiverat team och vi vill givetvis att du trivs och vill bidra på samma sätt. Vimlas support arbetar med chatt och sociala medier, inte med telefon. Du trivs i en sådan roll och vi tror att du eventuellt har arbetat med service i någon utsträckning sedan tidigare. Det är även bra om du har med dig administrativ erfarenhet och du har och lätt för att sätta dig in i nya IT-miljöer och system. Våra kunder skriver främst på svenska och engelska. Du behöver därför kunna skriva obehindrat på både svenska och engelska.

Vi vet att det finns glada och duktiga medarbetare från alla typer av bakgrunder med olika erfarenhet. Om du tycker att detta yrke känns rätt för dig, tittar vi gärna på din ansökan.

Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Mer info
Kontaktperson Joel Claeson
Telefon 084454344
Område Solna
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 4 juni 2019 (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vimla är en lite annorlunda mobiloperatör. Vi ägs av Telenor, men vi drivs av våra användare. Låter det intressant? Det är det. Vi vill ha människor som brinner för det de gör, att hjälpa människor, och som tror på Vimlas grundidé - "att allt blir lite bättre om man gör det tillsammans". Det är viktigt att känna så, speciellt i en så konkurrensutsatt bransch som vår. Vi drivs av snabb och användarvänlig förändring (även på måndagar). Vi är en liten mobiloperatör som gillar att tänka stort. Vi sitter på Vimlas kontor i Telenors nya lokaler i Solna, Råsunda, och jobbar med att hjälpa Vimlas användare genom skriven kommunikation - chatt och sociala medier. På Vimla arbetar kundsupporten mellan 08-17.