Administrativ Specialist till BMW Financial Services
Om rollen och dina ansvarsområden
Som Administrativ Specialist kommer du tillhöra ett trevligt och prestigelöst team, där du kommer att arbeta med End of Term för den norska marknaden. Teamet ansvarar för alla bilrelaterade kostnader och har daglig kontakt med kunder, återförsäljare och samarbetspartners kring detta. Du rapporterar till End of Term Team Lead Northern Europe. I denna roll kommer du främst att fokusera på den norska marknaden, men då teamet arbetar på nordisk nivå kommer du även att stötta den danska och svenska marknaden vid behov.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vi söker dig som är serviceinriktad och prestigelös med en god kommunikativ förmåga. Det är av största vikt att du kan prioritera och arbeta under tidvis högt tempo. Att arbeta strukturerat är en självklarhet och du är flexibel, självständig och har ett bra sinne för siffror. Vi ser att du är en person som har lätt för att samarbeta med andra och inger förtroende då du har många kontakter både internt och externt.
För att kvalificera för rollen ser vi att du:
BMW Financial Services är en del av BMW Group som gör det enkelt för våra kunder att finansiera sin BMW. Vi delar deras passion för körglädje och fokuserar på att ge en trygghet och säkerhet genom hela resan. Det krävs ett drivande team med en kan-göra-attityd för att leverera bra service. Ett team som alltid är beredda att gå det extra leendet för att hitta lösningar som tillfredsställer våra kunders och företags behov. Ett team som vill lära sig mer för att utveckla sina förmågor. Så, om du tycker om en kultur av öppet utbyte och ömsesidigt förtroende samt vill ta på dig en fartfylld roll inom ett mycket motiverat team, då har vi rollen för dig.
Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym. I denna roll arbetar du som konsult hos Jurek Talents och erbjuds en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid och med omgående start eller enligt överenskommelse. Letar du efter en spännande utmaning? Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos BMW; https://www.bmwgroup.jobs/nordics/en.html?abcVi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se
Som Administrativ Specialist kommer du tillhöra ett trevligt och prestigelöst team, där du kommer att arbeta med End of Term för den norska marknaden. Teamet ansvarar för alla bilrelaterade kostnader och har daglig kontakt med kunder, återförsäljare och samarbetspartners kring detta. Du rapporterar till End of Term Team Lead Northern Europe. I denna roll kommer du främst att fokusera på den norska marknaden, men då teamet arbetar på nordisk nivå kommer du även att stötta den danska och svenska marknaden vid behov.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Administrativa uppgifter i anslutning till End of Term
- Fakturering av skadekostnad och övermil på slutkund
- Daglig kontroll och hantering av inkommande mail
- Kontakt med försäkringsbolag i samband med återlämning av leasingbil
- Diverse avstämningar och transportbokning
- Administration rörande förtidslösen av leasingbil
- Svara på förfrågningar från återförsäljare och kunder via telefon
- Vara delaktig i utvecklingen av processerna gällande End of Term
Vi söker dig som är serviceinriktad och prestigelös med en god kommunikativ förmåga. Det är av största vikt att du kan prioritera och arbeta under tidvis högt tempo. Att arbeta strukturerat är en självklarhet och du är flexibel, självständig och har ett bra sinne för siffror. Vi ser att du är en person som har lätt för att samarbeta med andra och inger förtroende då du har många kontakter både internt och externt.
För att kvalificera för rollen ser vi att du:
- Har universitetsexamen inom ekonomi eller motsvarande
- Några års erfarenhet från liknande tjänst och ekonomirelaterad administration
- Erfarenhet av arbete i MS Officepaketet, främst Excel
- Har du tidigare arbetat i CoreView är detta meriterande
- Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat
- Har du kunskaper i norska är även detta meriterande
BMW Financial Services är en del av BMW Group som gör det enkelt för våra kunder att finansiera sin BMW. Vi delar deras passion för körglädje och fokuserar på att ge en trygghet och säkerhet genom hela resan. Det krävs ett drivande team med en kan-göra-attityd för att leverera bra service. Ett team som alltid är beredda att gå det extra leendet för att hitta lösningar som tillfredsställer våra kunders och företags behov. Ett team som vill lära sig mer för att utveckla sina förmågor. Så, om du tycker om en kultur av öppet utbyte och ömsesidigt förtroende samt vill ta på dig en fartfylld roll inom ett mycket motiverat team, då har vi rollen för dig.
Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym. I denna roll arbetar du som konsult hos Jurek Talents och erbjuds en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid och med omgående start eller enligt överenskommelse. Letar du efter en spännande utmaning? Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos BMW; https://www.bmwgroup.jobs/nordics/en.html?abcVi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se

Sök jobbet
Sista ansökningsdag
09 dec. 2023 (8 dagar kvar)
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Kontaktperson
Victoria Tjernström
Email
Telefon

Om arbetsgivaren
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Fler jobb från samma arbetsgivare
Liknande Jobb