Administratör till Kamasa Tools

Administratör till Kamasa Tools

Trivs du att ha många bollar i luften och att vara spindeln i nätet är rollen som Administratör rätt för dig!

Rollen innefattar ett brett område med varierande arbetsuppgifter, många i IT miljö. Du ansvarar bland annat för fakturering, uppdatering av priser och att hålla koll på lagersaldon. Även viss produktuppdatering ingår i tjänsten. Rollen har också en tydlig koordinerande prägel vilket innebär att du kommer att agera "spindeln i nätet" i många processer.

Tjänsten innebär att du är stationerad på vårt kontor i Sollentuna där finns bland annat ett nytt fräscht personalgym och en nybyggd personalmatsal. Ett visst antal resor kan förekomma i form av konferenser, mässor och andra kundrelaterade aktiviteter.

Vi erbjuder dig ett roligt jobb i en utvecklande miljö, på en trevlig och prestigelös arbetsplats.

Erfarenhet

Vi söker en van administratör med krav på ekonomisk bakgrund, antingen genom utbildning eller arbetslivserfarenhet. Du har god datavana, främst Excel och Power Point. Meriterande är erfarenhet inom affärssystem, gärna M3. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Vi ser gärna att du har körkort, men det är inget krav.

Din profil

Du är en person med mycket energi och drivs av att lämna ifrån dig kvalité! Du är strukturerad och lösningsorienterad då det ofta kan vara många bollar i luften. Du är en initiativtagande och självgående person som på egen hand lyckas driva arbetet framåt. Därtill är du en positiv och serviceinriktad lagspelare. Du är lyhörd med social förmåga och har inga problem att ställa krav på andra för att säkerställa uppsatta deadlines.

Övrigt om tjänsten

Placeringsort: Sollentuna.
Omfattning: Tillsvidare, heltid
Lön: Månadslön enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2019-04-07, men intervjuer kommer att ske löpande så ansök redan idag.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Sollentuna
Yrkesroll Administration, Assistent, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av KG Knutsson AB
Sista ansökningsdag 7 apr (20 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

KG Knutsson AB

KG Knutsson AB är sedan 1946 smörjmedlet i den svenska fordonsbranschen. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer, därför jobbar vi med starka varumärken och skapar affärer som gynnar alla parter. Vi kan erbjuda en stimulerande miljö där du får jobba med intressanta människor, produkter och tjänster in omvärld och bransch som ständigt förändras. Vi ger våra leverantörer vårt distributionsnät medan våra kunder får de bästa varumärkena, allt inpackat i vår produktkunskap och precisa distribution. Vårt produkt- och tjänstesortiment är bredast i branschen och på vår e-handelsplats autokatalogen.se hittar våra partners mer än en halv miljon artiklar. Förutom i Sverige finns KGK även i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Vi är totalt ca 950 medarbetare, har en privat ägare och omsätter ca 3 miljarder SEK gör bolaget till en stabil aktör. Besök gärna kgk.se och autoexperten.se för mer information.