Contract Management administrator till BMW Financial Services

Contract Management administrator till BMW Financial Services

Är du självständig, noggrann och en ansvarsfull person som gillar att arbeta i ett team mot gemensamma mål? Har du erfarenhet från en back office funktion? - Då är detta tjänsten för dig.

Du kommer att vara en del av ett roligt, opretentiöst och högpresterande team, där du erbjuds en arbetsplats med ett starkt varumärke i ett internationellt företag. Vi ställer stora krav men erbjuder också mycket i gengäld.

Som Contract Management administrator blir du ansvarig för kundreskontran för den danska verksamheten. Tjänsten är dynamisk då du utöver administrativa arbetsuppgifter även har kontakt med kunder och återförsäljare. Du ansvarar också för att bidra till att BMWs premiumtjänster håller en hög kvalitet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Ansvara för den danska marknadens kundreskontra
  • Hantera manuella inbetalningar
  • Avsluta och delamortera kontrakt
  • Göra bokningar och stämma av konton
Verksamheten är belägen i moderna lokaler i Sollentuna och du kommer att rapportera till Head of Customer Service.

Vem är du?
Du har en universitetsexamen, gärna inom ekonomi och minst 3 års erfarenhet från finansverksamheten, back office. Du har goda process-och systemkunskaper och du talar och skriver både engelska samt ett skandinaviskt språk obehindrat. Vidare är du kvalitetsmedveten, analytisk och resultatorienterad.

Då rollen innehåller ett brett spektrum av uppgifter är det viktigt att du är flexibel och kan ta itu med olika utmaningar samtidigt. Du är pålitlig och positiv som person som enkelt skapar förtroende och uppskattar de många dagliga kontakterna med kunder och kollegor. Du håller dig organiserad och detaljorienterad även vid stressiga situationer och är en stark lagspelare. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Du erbjuds
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. I denna rekrytering samarbetar BMW med Jurek Rekrytering och Bemanning. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Petronella Wilse på telefon: 0707-757669 alternativt petronella.wilse@jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se.
Mer info
Kontaktperson Petronella Wilse
Telefon 0707-75 76 69
Område Sollentuna
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Jurek
Hemsida http://www.jurek.se/
Sista ansökningsdag 11 okt (19 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.