Kundtjänst / Kundservicemedarbetare / Kundsupport till Eloflex

Kundtjänst / Kundservicemedarbetare / Kundsupport till Eloflex

Är du serviceinriktad och motiveras av att leverera god service? Trivs du i en entreprenöriell och dynamisk miljö? Hos Eloflex erbjuds du en bred och varierad roll med stort eget ansvar.

Om företagetEloflex grundades år 2015 och tillverkar elrullstolar med unika egenskaper vilket gör Eloflex till marknadens smartaste elrullstol. Den exceptionellt låga vikten gör den lätt att ta med, den fälls ihop med ett enkelt handgrepp vilket innebär att den tar lite plats och gör den lätt att ta med i bilen. Effektiva batterier och två starka motorer av senaste teknologi medger över 30 km körning utan att du behöver ladda din elrullstol.

Eloflex är ett ungt och entreprenöriellt företag som sedan hösten 2018 ingår i Teqnion koncernen. Företaget har i dagsläget distributörer i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Schweiz och Frankrike. Eloflex söker nu en kundservicemedarbetare som vill vara en del av företagets expansionsresa.

ArbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare hos Eloflex erbjuds du en bred och varierad roll med stort eget ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Du är Eloflex kunders primära kontakt och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är orderhantering samt svara på kundärenden via telefon och mail. I rollen ingår kontakt och support gentemot såväl privat- och företagskunder. Till dina arbetsuppgifter hör även fakturahantering samt logistik och lagerhantering på så sätt att du förbereder ordrar som ska skickas till kund. Tillsammans med säljchefen ansvarar du för att förvalta och utveckla företagets showroom och du har ibland egna visningar av produkterna med befintliga och potentiella kunder.

Formella krav
  • Gymnasial utbildning
  • Tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete
  • Tidigare erfarenhet av order- och fakturahantering
  • Erfarenhet av CRM-system
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen är du serviceinriktad och motiveras av att stötta och hjälpa kunder i ditt arbete. Då rollen innebär mycket extern och intern kontakt är du social och besitter god kommunikativ förmåga. Du är noggrann, arbetar strukturerat och tar stort ansvar för ditt arbete och säkerställer att det är väl utfört innan du lämnar vidare. För att trivas hos Eloflex är du förändringsbenägen och tycker om att arbeta i en dynamisk miljö.

Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservicemedarbetare, kundsupport, fakturahantering, orderhantering, order, faktura, logistik, lager, Fortnox, heltid, Stockholm, Sollentuna, service, Eloflex, elrullstol, rullstol, kundservice
Mer info
Område Sollentuna
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.