Hoppa till innehåll
Om företaget

Du kommer att jobba på ett stort företag i bilbranschen som distribuerar bilar och marknadsför bilmärken på den svenska marknaden. De erbjuder även ett brett utbud av fordonstjänster och support för sina kunder.

Din roll
I denna roll kommer du att tillsammans med dina kollegor i kundserviceteamet hjälpa kunder via chatt. Du kommer att hantera olika frågor om företagets produkter och tjänster och även se till att kunden får hjälp via återförsäljarna. Vi söker därmed dig som är duktig på att snabbt sätta dig in i komplexa ämnen och arbeta fram ett tydligt svar till kunden.

Det är en självständig roll där du har möjlighet att arbeta hemifrån. Vilket ställer högre krav på att vara självständig i ditt arbete och ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter och din utveckling.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
          • Hantera frågor via chatt
          • Bidra till utvecklingen av chatt-service
          • Leverera utmärkt kundservice
          Din profil

          För denna roll behöver du vara student med minst 1 år kvar på dina studier. Vi önskar att du har tidigare erfarenhet av kundservice och god systemkunskap. Det är viktigt att du kan kommunicera väl på både svenska och engelska.

          Personlighetsmässigt ser vi gärna att du är nyfiken, drivande och ansvarsfull. Du har förmågan att prioritera effektivt även under högt tempo och är noggrann i ditt arbete.

          Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 6 månader för studenter. Du förväntas arbeta 16-20 timmar i veckan och kan fördela din arbetstid flexibelt. Det går även bra att arbeta en del hemifrån men du behöver ha möjlighet att ta dig till kontoret för upplärning och för möten med teamet.

          Om Clevry

          I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

          Rekryteringsprocessen

          Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

          Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

          Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

          Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
          Clevry logotyp
          Sök jobbet
          Sista ansökningsdag
          19 jan. 2024 (46 dagar kvar)
          Typ av anställning

          Kontaktperson
          Linnea Tylenius
          Telefon

          Om arbetsgivaren

          CLEVRY

          Lindhagensgatan 74
          112 18 Stockholm
          08-612 04 90

          Fler jobb från samma arbetsgivare

          Stockholms stad
          Organisation & ledning
          Företagslogga
          Stockholms stad
          Administration
          Företagslogga
          Linköping
          Ekonomi
          Företagslogga

          Liknande Jobb

          Södertälje
          Service & Kundtjänst
          Företagslogga
          Stockholms stad
          Service & Kundtjänst
          Företagslogga