Administratör på deltid till vår härliga kund

Administratör på deltid till vår härliga kund

Administratör på deltid till vår härliga kund

Till vår kund i Södertälje söker vi nu en administratör på 75% till vår kund i Södertälje. I fräscha lokaler får du möjligheten att vara spindeln i nätet och stötta vår kunds chef i stora som små frågor.

Omfattning:
Deltid - 75%

Arbetsbeskrivning:

Som administratör kommer du att stötta chefen i olika frågor. Du kommer att vara kontaktperson gentemot kunder och vara dem behjälpliga med olika frågor kring exempelvis deras hyresavtal eller utrustning i lokalerna.

I dina arbetsuppgifter ingår mycket administrativa sysslor i vår kunds olika system detta innefattar även enklare ekonomi och faktureringsuppgifter.
Förutom de administrativa uppgifterna kommer du även att få stötta praktiskt med tillexempel framtagning av passerkort, hålla ordning i lokalerna etc.

Kvalifikationer:

Vi ser gärna att du har tidigare administrativ erfarenhet och därav en god systemvana. Har du dessutom erfarenheter inom ekonomi är detta meriterande men inget krav.

Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag:
2018-06-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Emilia Rasmusson, emilia.rasmusson@randstad.se
Mer info
Område Södertälje
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 25 juni (7 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.