Studenter till kundtjänst på Volkswagen Group!

Studenter till kundtjänst på Volkswagen Group!

Om företaget

Volkswagen Group Sverige AB är Sveriges största bilimpotör och marknadsför bilar av märkena Volkswagen Personbilar, Audi, SEAT, SKODA, Porsche och Volkswagen Transportbilar.

Din roll
I denna roll kommer du att tillsammans med dina kollegor i kundserviceteamet hjälpa Volkswagens kunder via chatt. Du kommer att hantera olika frågor om Volkswagen Groups produkter och tjänster och även se till att kunden får hjälp via återförsäljarna. Teamet arbetar tätt tillsammans och därför är det viktigt att du är en lagspelare som drivs av att i en stimulerande arbetsmiljö nå goda resultat. Vi söker dig som är duktig på att snabbt sätta dig in i komplexa ämnen och arbeta fram ett tydligt svar till kunden.

Detta är ett konsultuppdrag på deltid för studenter, arbetet är mellan 8-20h i veckan med flexibel arbetstid. Start så snart som möjligt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
          • Hantera frågor via chatt
          • Bidra till utvecklingen av Volkswagens chatt-service
          • Leverera utmärkt kundservice
          Din profil

          Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med kundservice sedan tidigare och ha god systemvana. Vi ser även att du uttrycker dig väl i svenska och engelska.

          Som person är du nyfiken, driven och ansvarsfull. Du bidrar med en god positiv känsla i gruppen samtidigt som du har god förmåga att prioritera under högt tempo. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna roll.

          Tjänsten inleds med en introduktionsutbildning på plats på Volkswagens kontor i Södertälje, därefter kan arbetet bedrivas på distans.

          För rollen ser vi att du är student på eftergymnasial nivå och vill arbeta extra upptill studierna.

          Om Clevry

          I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

          Rekryteringsprocessen

          Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

          Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

          Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

          Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
          Mer info
          Kontaktperson Linnea Tylenius
          Telefon 070-767 31 65
          Område Södertälje
          Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
          Typ av anställning Deltid
          Sista ansökningsdag 22 jan 2023 (50 dagar kvar)

          Om arbetsgivaren

          CLEVRY

          Lindhagensgatan 74
          112 18 Stockholm
          08-612 04 90