Handläggare till företag inom bilindustrin

Handläggare till företag inom bilindustrin

Om företaget

Vår kund är en av de största bolagen inom fordonsbranschen. Till deras räkning söker vi nu en ny Handläggare till deras Service Operations team i Södertälje.

Din roll

I rollen som handläggare kommer du sitta på avdelningen Service Operations, inom gruppen för test och skadedebitering.

Som handläggare inom gruppen för test- och skadedebitering får du möjlighet till varierande och utvecklande administrativa arbetsuppgifter inom återlämnandet av företagets operationella leasingfordon.
    Huvudsakliga arbetsuppgifter
    • Administrativ hantering kring fleet bilar, testprotokoll samt hantering av bilar som inte säljs till återförsäljare.
    • Övrig hantering av ändringsärenden från återförsäljare via telefon och mail.
    • Kontakt med återförsäljare relaterat till återlämnande av operationella leasingfordon.
    • Medverka vid den utveckling som bedrivs och kommer bedrivas framöver.
    Omfattning: Heltid

    Placering: Södertälje

    Arbetstider: Kontorstider

    Detta är ett konsultuppdrag på minst 6 månader där du blir anställd av Clevry och arbetar ute hos vår kund. Det finns goda chanser till att uppdraget blir förlängt. Vi önskar att du som söker kan starta så snart som möjligt.

    Din profil

    Vi söker dig som har minst en gymnasieutbildning, meriterande med högskoleutbildning. Du har erfarenhet från liknande tjänster inom bank- och finansbranschen, bilförsäljnings- eller biladministrationsbolag, där du arbetat administrativt och med mycket kontakt med leverantörer, kunder och/eller återförsäljare. Goda datorkunskaper är nödvändigt för denna roll.

    För att lyckas i rollen som handläggare behöver du vara lojal, ta initiativ, vara en stark lagspelare och samtidigt kunna driva dina arbetsuppgifter självständigt för att uppnå resultat med hög kvalitet. I rollen ingår kontakt med såväl interna som externa parter varpå god samarbetsförmåga, serviceinriktad och förmåga att skapa varaktiga relationer är av vikt. Du motiveras av att arbeta i team och har förmåga att kommunicera väl. Du behöver ha ett affärsmässigt agerande gentemot återförsäljare, samarbetspartners och slutkunder.

    Rekryteringsprocessen
    I denna rekryteringsprocess samarbetar detta företag med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

    Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

    Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 700 984 170. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

    Om Clevry

    I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

    Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
    Mer info
    Kontaktperson Anna Almén
    Telefon 0700984170
    Område Södertälje
    Yrkesroll Bank, Finans & Försäkring, Bank & Finans
    Typ av anställning Heltid
    Sista ansökningsdag 14 jan 2023 (47 dagar kvar)

    Om arbetsgivaren

    CLEVRY

    Lindhagensgatan 74
    112 18 Stockholm
    08-612 04 90