Administrativ Handläggare till bilföretag

Administrativ Handläggare till bilföretag

Om företaget

Vår kund är en av de största bolagen inom fordonsbranschen. Till deras räkning söker vi nu en handläggare till den del av kundservice som hanterar administration och kontakt med deras återförsäljare.

Din roll

I din roll som handläggare kommer du att tillhöra den del av kundservice som hanterar administration och kontakten med återförsäljare.

Du kommer i rollen främst att besvara frågor från återförsäljare och fokuset kommer att ligga på de administrativa processer där du bland annat kommer att jobba med kampanjadministration, konsignation, fakturering, utbetalningar etc.
Målet är att arbeta effektivt där du kommer supportera deras återförsäljare till snabba lösningar och högsta möjliga service.
    Huvudsakliga arbetsuppgifter
    • Besvara inkommande frågor och supportera återförsäljare
    • Kampanjadministration
    • Konsignation
    • Fakturering
    • Utbetalningar
    Omfattning: Heltid

    Placering: Södertälje

    Arbetstider: Kontorstider

    Detta är ett konsultuppdrag på 9 månader med möjlighet till förlängning där du blir anställd av Clevry och arbetar ute hos vår kund. Vi önskar att du som söker kan starta så snart som möjligt.

    Din profil

    Vi ser att du har minst en gymnasieexamen, det är meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper.

    För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta deras återförsäljare på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du kan lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt. Du tar egna initiativ, är flexibel, ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.

    Rekryteringsprocessen
    I denna rekryteringsprocess samarbetar detta företag med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

    Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

    Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 700 984 170. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!


    Om Clevry

    I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

    Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
    Mer info
    Kontaktperson Anna Almén
    Telefon 0700984170
    Område Södertälje
    Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
    Typ av anställning Heltid
    Sista ansökningsdag 22 jan 2023 (48 dagar kvar)

    Om arbetsgivaren

    CLEVRY

    Lindhagensgatan 74
    112 18 Stockholm
    08-612 04 90