Teknisk kundtjänst / Servicedesk / Telefoni / On site support till Telia

Teknisk kundtjänst / Servicedesk / Telefoni / On site support till Telia

Har du ett stort tekniskt intresse och erfarenhet av att arbeta i en serviceorienterad roll? Vi söker dig som trivs i en social, kundorienterad roll och som vill arbeta i en professionell miljö.

Om företagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Företaget söker nu ytterligare en medarbetare för en tjänst i Södertälje där de ger support åt en av deras kunder i telefonirelaterade frågor.

Denna tjänst är ett uppdrag på initialt tre månader, med goda möjligheter till förlängning. Under uppdraget du arbetar som konsult via Bravura.

ArbetsuppgifterSom servicedeskmedarbetare ingår du i ett självgående team om två personer som är kundens första linje för alla telefonirelaterade frågor. Majoriteten av dagen bemannar du mejl, telefon och ärendehanteringssystem. På eftermiddagarna sitter du i servicecentret där du erbjuder hjälp till kundens personal gällande deras telefoner, SIM-kort, appar, synkningar och dylikt över disk. Ni samarbetar med IT som har ett servicecenter intill er.
I arbetsuppgifterna ingår även administrativa uppgifter som systemunderhåll, registervård i telefoniapplikationer och faktureringssystem.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller IT
  • Erfarenhet av servicerelaterade yrken är meriterande
  • Stort tekniskt intresse
  • Engelska och svenska flytande i tal och skrift
För att trivas i rollen är du en person med tekniskt intresse för telefoner, deras inställningar och funktioner. Du har viljan samt intresset att hjälpa andra och att leverera bra service. Du anstränger dig för att leverera lösningar och trivs med att ha mycket kundkontakt. För att lyckas i arbetet är det viktigt att du samarbetar med dina kollegor då ni arbetar tätt tillsammans.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Södertälje
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, servicedesk, service, first line, 1st line, telefoni, support, heltid, platssupport, teknik, IT, admin, administration
Mer info
Område Södertälje
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.