Kundansvarig säljare till vår verksamhet i Skaraborg

Kundansvarig säljare till vår verksamhet i Skaraborg

Tjänstebeskrivning

Vår verksamhet i Skaraborg söker en kundansvarig säljare!
Säljare är ett utåtriktat och serviceinriktat arbete och som kundansvarig säljare hos Premier får du ansvara för hela försäljningsprocessen - allt från prospektering, kundmöten, offerter, avtal och uppföljningar.
Du har ansvar för att identifiera behov, möjligheter och utmaningar hos potentiella och befintliga kunder. Du kommer ha en central roll i vårt team och jobbar i nära samarbete med dina kollegor för att utveckla verksamheten framåt.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av olika typer av verksamheter. Du bör ha sinne för affärer, gilla att arbeta på ett resultatfokuserat sätt och vara bra på att läsa av andra människors önskemål. Att hitta och utveckla affärsmöjligheter utifrån kundens behov är något du drivs av. Du har förmågan att bygga långsiktiga och nära relationer med våra kunder då du har ett genuint intresse för människor och affärer.

Meriterande bakgrund är erfarenhet av bemannings- och/eller rekryteringsbranschen samt erfarenhet av B2B-försäljning. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet där driv och prestigelöshet är ett vinnande koncept!

Vad erbjuder vi dig?
Du kommer att arbeta i en utvecklande miljö där vi uppskattar medarbetare som vill vara med och sätta sin egen prägel på sitt arbete. Du kommer att mötas av varierande arbetsuppgifter och en arbetsdag präglas ofta av glädje och entusiasm.
Du kommer att utgå från vårt nyrenoverade kontor mitt i Skövde, men har hela Skaraborg som arbetsplats. Vi har även ett kontor i Lidköping där du har möjlighet att sitta och boka upp kundmöten. Arbetet är förlagt på dagtid med möjlighet till att styra lite över dina egna arbetstider.

Låter det intressant?
Vi kommer att arbeta med löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att kontakta vår HR-specialist, Malin Andersson, på telefon 0707-85 86 48 eller e-post malin.andersson@premier.se.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!

Krav

Körkort
Erfarenhet av B2B-försäljning
Mer info
Kontaktperson Malin Andersson
Telefon 0707858648
Område Skövde
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 16 dec 2019 (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 6 städer och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.