Administratör till kommande uppdrag

Administratör till kommande uppdrag

Tjänstebeskrivning

Nu söker vi nu serviceinriktade administratörer för kommande uppdrag till våra kunder i Skaraborg.

Du blir anställd som konsult hos oss och uthyrd till något av våra kundföretag. Beroende på vart du arbetar så varierar arbetsuppgifterna några vanligt förekommande arbetsuppgifter är kundsupport via mail och telefon, administrering av orders i olika affärssystem, boka och övervaka leveranser till kund, kontorsservice och övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer

Vi söker dig som är flexibel och har en god arbetsmoral, du är bekväm med att ha datorn som främsta arbetsverktyg och har en god förmåga att lära dig nya system. Du är serviceinriktad, prestigelös, social och har en administrativ ådra. Eftersom uppdragen kan variera söker vi både dig som har flera års erfarenhet inom området samt dig som vill skaffa dig erfarenhet.

Vi ser att du har fullgjort din gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller administration. Eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi och administration ser vi som ett stort plus.

Låter det intressant?

Har du frågor, så tveka inte att ringa kandidatansvarig Karinna Tuzinovic tel 0707 858 409. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Att arbeta som konsult på Premier

Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Mer info
Område Skövde
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 30 apr 2020 (26 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.