Receptionist/administratör extra vid behov

Receptionist/administratör extra vid behov

Dina arbetsuppgifter

Vi söker dig som har erfarenhet av reception eller administration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att svara i telefon, ta emot besökare och administrativa uppgifter så som enklare fakturahantering, beställa varor, sköta reklamationer och bokningar. Du kommer att arbeta i ett Office och ett växelsystem där du kan lägga in scheman, hänvisningar och andra inställningar.

Din profil

Vi tror att du är en positiv människa som levererar en mycket hög grad av servicekänsla och är tillmötesgående både mot personal och besökare. Kan ta egna initiativ och är självgående samtidigt som du vill utvecklas. Du kan se vad som behöver göras och kan genomföra det på egen hand. Kan prioritera mellan arbetsuppgifter och är flexibel i sitt arbete.
För att vara aktuell för denna tjänst behöver du kunna prata och skriva svenska och engelska obehindrat.

Övrig information

Vi genomför intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan!

Vid frågor kontakta Emelie Book på tel. 072-517 26 18
Mer info
Kontaktperson Emelie Book
Telefon 072-517 26 18
Område Skellefteå
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 6 dec 2020 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Detta är en timanställning där du kommer hoppa in vid frånvaro eller annan ledighet. Därför ser vi att du gärna har en annan sysselsättning på sidan av t.ex. utbildning eller jobb på deltid då arbetstimmarna kan variera. Du ska även ha möjlighet att semesterperioden och ser gärna att du ser arbetet långsiktigt.

För svensk industri framåt

En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta. Idag är industrin mer konkurrensutsatt än någonsin och förändringstakten ställer allt högre krav på kompetensförsörjning och produktion i balans.

Genom våra bemanningslösningar hjälper vi våra kunder att navigera och stärka sin konkurrenskraft. Vi vilar på övertygelsen att engagerade människor gör skillnad. Vårt värderingsdrivna förhållningssätt och våra schyssta villkor attraherar de bästa medarbetarna.

Konsultia är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du har marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

Konsultia har kontor i Piteå, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall, Bollnäs och Borlänge. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.konsultia.se