Kontorsassistent/ Administratör sökes för heltidsuppdrag i Rosersberg!

Kontorsassistent/ Administratör sökes för heltidsuppdrag i Rosersberg!

Är du serviceinriktad, trivs med varierande arbetsuppgifter samt är duktig på att ta egna initiativ? Är du duktig på administration och vill arbeta på ett spännande internationellt företag? Då kan det vara dig vi söker!

Information om uppdraget:

Vår kund grundades 1984 och är ett internationellt företag med kunder över hela Europa. Bolaget har försäljningskontor i hela Europa, inklusive Storbritannien, Sverige, Norge, Finland, Frankrike, Tyskland och Holland, samt även i Mellanöstern, och erbjuder specialistråd, support och konstruktiva lösningar. De tillhandahåller säkerhetslösningar inom byggbranschen, såsom skyddsräckessystem, kollektivt- och personligt fallskydd, tillträdessystem samt tillfälliga taksystem / temporärt väderskydd. För kunds räkning söker vi nu en Kontorsassistent/ administratör på heltid till deras kontor i Rosersberg!

Som Kontorsassistent/Administratör kommer du huvudsakligen arbeta med följande:
  • Ha ordning på kontoret
  • Hantera inkommande samtal
  • Ordermottagning
  • Ta emot leveranser
  • Fakturahantering & övrig administration
I rollen kommer du ha ansvar över att se till att det är ordning på kontoret och sköta allmän administration. Du kommer ta emot inkommande samtal, koppla vidare samtal till deras säljavdelning och ta emot leveranser. Övrig administration kan tillkomma i tjänsten.

Tjänsten beräknas startar omgående och sträcker sig fram till 4 januari 2021 med chans till förlängning. Vi söker efter dig som är tillgänglig på heltid, där arbetstiderna är belagda under kontorstider, måndag-fredag kl. 8.00-17.00. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av StudentConsulting och arbeta på kundens kontor i Rosersberg. Vid uppstart ges en introduktion.

Detta söker vi:

För att vara aktuell för tjänsten ska du ha ett intresse för kundservice och vi ser gärna att du har arbetat med ordermottagning och administration. Som person är du ansvarsfull, flexibel och strukturerad. Vidare söker vi dig som är driven, serviceminded och kommunikativ. Det är ett krav att du behärskar svenska och engelska flytande, i både tal och skrift. Vidare har du god datavana och det är meriterande om du tidigare har arbetat i SAP.

Passar detta in på dig? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!
Mer info
Område Sigtuna
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av StudentConsulting
Sista ansökningsdag 8 juni 2020 (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi över 11 000 tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.com