Administratör till Stena Recycling

Administratör till Stena Recycling

Trivs du i en serviceinriktad roll där du har varierande arbetsuppgifter?

Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande?

Då kan det vara dig vi söker!

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan ansökningstiden har gått ut.

Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Gabriella Boumadi på 0735 39 69 28.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör och kommer ha ansvar över det ansvarsområdet som Stena Recycling kallar leverans.

De arbetsuppgifterna som ingår i Leverans är i stora drag:

In och utleveranser över våg

Hantera våglarm

Hantera reklamationer

Leverans planering

Beställningar

Oderkontroll - stycke gods

Inköp emballage.

I denna roll står man i front Office och möter kunder och chaufförer dagligen.

Man kommer även ha viss kontakt internt och externt per telefon och mail.

Din profil

För att lyckas i rollen som administratör ser vi att du har:

Arbetslivserfarenhet från kundservice eller motsvarande

Intresse för hållbar återvinning

Erfarenhet av att arbeta i digitala affärssystem

God kunskap i Office-paketet

Goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt behärskar engelska

För att trivas i rollen ser vi att du vill ha en roll med varierande arbetsuppgifter, tycker det är givande att arbeta md förbättringsarbeten och är serviceinriktad.

Övrigt:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Placering: Rosersberg

Arbetstider: måndag-torsdag 06:45-16:00 fredagar 07:00-15:00

Detta är en direktrekrytering där du kommer att bli anställd av Stena Recycling. Det är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning.

Om kunden

Stena Recycling är en del av Stena Metallkoncernen med sju verksamhetsområden på mer än 200 platser i tio länder.

Stena recycling är idag 1 500 anställda med huvudkontor i Göteborg.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag Idag (0 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se