Butiksbiträde sökes tilll säkerhetsföretag

Butiksbiträde sökes tilll säkerhetsföretag

Är du en person som gillar att ha ordning och reda? Är du dessutom stresstålig och noggrann samt brinner för kundmötet? Då har vi tjänsten för dig - ansök redan idag!

Utval sker löpande så sök idag!

Dina arbetsuppgifter

Vår kund sköter nyckelhantering till några av Sveriges största bostadsbolag. Du kommer att arbeta med in- och utlämning av nycklar till hyresgäster, hantverkare och myndigheter. Du kommer även att sköta all administration kring in- och utlämningarna vilket är ett arbete som kräver mycket noggrannhet och struktur. Du kommer även hjälpa kunder till butiken och även göra nycklar. Arbetet kommer ske över disk i vår kunds proffsbutik i Märsta och Kista där du möter kunder som besöker nyckelhanteringen med ärenden.

Det kommer förekomma mellan de olika butikerna i Märsta och Kista men de första månaderna kommer du vara stationerad i Märsta.

Din profil

Skallkrav:
  • Körkort B
  • Erfarenhet från butiksarbete
  • Svenska och engelska i tal och skrift
  • Fri från belastningsregistret, vandelskontroll kommer att göras
Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar kundkontakt. Vidare är du en noggrann och strukturerad person med skinn på näsan. För att lyckas i rollen tror vi även att du är en lagspelare som har lätt att anpassa dig i olika situationer.

Villkor

Start: Omgående enligt överenskommelse
Ort: Märsta/Kista
Omfattning: Heltid, vardagar 07-16
Varaktighet: Tillsvidare

Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Mer info
Område Sigtuna
Yrkesroll Organisation & ledning, Försäljning, Butik
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 8 mars 2021 (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund levererar säkerhetslösningar till företag och organisationer runt om i Sverige. Företaget utformar, installerar och underhåller hela säkerhetslösningar samt handhar enskilda produkter. Vår kund finns på flera orter i hela Sverige och söker nu en härlig medarbetare till en av två proffsbutiker i Märsta. Mer information om företaget ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss