Är du en person som gillar att ha ordning och reda? Är du dessutom stresstålig och noggrann samt brinner för kundmötet? Då har vi tjänsten för dig - ansök redan idag!
Utval sker löpande så sök idag!
Dina arbetsuppgifterVår kund sköter nyckelhantering till några av Sveriges största bostadsbolag. Du kommer att arbeta med in- och utlämning av nycklar till hyresgäster, hantverkare och myndigheter. Du kommer även att sköta all administration kring in- och utlämningarna vilket är ett arbete som kräver mycket noggrannhet och struktur. Du kommer även hjälpa kunder till butiken och även göra nycklar. Arbetet kommer ske över disk i vår kunds proffsbutik i Märsta och Kista där du möter kunder som besöker nyckelhanteringen med ärenden.
Det kommer förekomma mellan de olika butikerna i Märsta och Kista men de första månaderna kommer du vara stationerad i Märsta.
Din profilSkallkrav:- Körkort B
- Erfarenhet från butiksarbete
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Fri från belastningsregistret, vandelskontroll kommer att göras
Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar kundkontakt. Vidare är du en noggrann och strukturerad person med skinn på näsan. För att lyckas i rollen tror vi även att du är en lagspelare som har lätt att anpassa dig i olika situationer.
VillkorStart: Omgående enligt överenskommelse
Ort: Märsta/Kista
Omfattning: Heltid, vardagar 07-16
Varaktighet: Tillsvidare
Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.