Administratör till Swedbank i Piteå

Administratör till Swedbank i Piteå

Välkommen till OTF på Swedbank! En avdelning där de administrativa uppgifterna varierar och ger dig möjlighet till varierande arbetsdagar och till personlig utveckling.

Om tjänsten
Som Administratör på Swedbanks OTF avdelning får du en varierande roll där du får jobba tillsammans med många härliga kollegor i ett positivt arbetsklimat.
Arbetsuppgifterna kan vara olika beroende på uppdrag och telefonkontakt med kunder förekommer.

Tidigare erfarenhet av liknande tjänster är inget krav eftersom du som nyanställd får gå en introduktionsutbildning i början av anställningen.

Tjänsten ska tillsättas från 30 maj och arbetstiderna är i grunden 08.30-17.00 men kan skifta under kontorstider dagtid.

Om dig
Vi söker dig som gillar att lära sig nya saker. Vidare är du snabblärd, flexibel och effektiv. Du är social, bra på att kommunicera och har viss datavana. Gillar du samarbete och även att jobba enskilt är detta en utvecklande tjänst för dig.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter eller serviceyrken, men ej ett krav.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Administratör på Swedbank är ett konsultuppdrag på ca 6 månader med en tjänstgöringsgrad på 100%. Möjlighet till förlängning finns.
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten ska tillsättas med snabb anställningsstart den 30 maj. Vänta inte med din ansökan! Bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på Adecco:

Marie Sohlman 073-684 78 30 eller marie.sohlman@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Piteå
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 8 juni 2022 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.