Administrativ assistent

Administrativ assistent

Adecco i Piteå söker en dig med sinne ett bra upplägg och administrativ struktur. Du växlar lätt mellan svenska och engelska, gillar människor och skapar lätt en plan över veckans arbeten. Har du goda datakunskaper är du rätt person för uppdraget.

Vi söker dig som:
  • Pratar och skriver engelska lätt och ledigt
  • Sammanställer information och har överblick
  • Kommunicerar lätt med telefon och mejl
  • Är kunnig i Office-paketet
Om tjänsten
Tjänsten ska tillsättas omgående. Arbetstiden är dagtid 7.30-16.30 men kan ändras efter överenskommelse. Övertid kan förekomma.
Med god datavana hanterar du administrativa uppgifter i olika program och kommunicerar med övrig personal som behöver din hjälp. Som medarbetare får du upplärning och introduktion för att snabbt kunna ge god service och administrativ assistans till din avdelning. Erfarenhet av SAP är meriterande.

Du får trevliga kollegor och ett positivt arbetsklimat där det händer mycket. Tjänsten innebär restid till ditt kontor i Markbygden.

Egenskaper
Är du positiv, serviceinriktad och gillar att jobba i ett team då är du den vi söker. Du är bra på att kommunicera, samarbeta och har social kompetens.

Språk
Du kommunicerar väl i svenska och engelska i både tal och skrift.

Om att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos vår kund. Självklart har vi kollektivavtal. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 32 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas efter intervjuer med jobbstart inom kort. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Ansvarig rekryterare går sedan tillsammans med kunden igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att möta kunden i en digital urvalsprocess. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maria Johansson via mejl maria.johansson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Assistent, Administrativ assistent, Adecco Piteå
Mer info
Kontaktperson Maria Johansson
Telefon 0703771630
Område Piteå
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 29 okt 2020 (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.