Är du en driven person med stort intresse för teknisk säkerhet? Har du en bakgrund inom el- eller säkerhetsbranschen? Vill du arbeta på ett tryggt företag med god ekonomi som sätter medarbetare och kunder i fokus? Då kan vi vara rätt arbetsgivare för dig!
Telehantering är just nu inne i en expansiv fas, med många spännande projekt och utmaningar på gång och vi söker nu en servicetekniker alternativt elektriker till Östersund. Tjänsten hos oss innebär installation, programmering, driftsättning och service av säkerhetssystem som brandlarm, inbrottslarm, CCTV och passagesystem. Det är en ansvarstagande och utvecklande roll där du levererar en hög service och branschledande säkerhetslösningar till våra kunder.
Vi söker dig som är engagerad, noggrann, kvalitetsmedveten och lyhörd. Du tycker om att skapa och utveckla kundrelationer, då arbetet innebär mycket kundkontakter och du förstår värdet i att leverera en service med hög kvalitet. Vi söker dig som har erfarenhet från säkerhetsbranschen alternativt att du tidigare har arbetat som elektriker och är nyfiken på larm och säkerhet. Hos oss får du möjligheten att vidareutvecklas tillsammans med erfarna kollegor. Vi ser det som en självklarhet att alla ska ha rätt förutsättningar för att utföra sitt arbete och jobbar kontinuerligt med kompetensutveckling hos våra medarbetare, både med interna och externa utbildningar.
Vi söker dig som har:
Tidigare erfarenhet från säkerhets- eller elbranschen
Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Prickfritt belastningsregister och svenskt medborgarskap, då många av våra uppdrag är säkerhetsklassade.
B-körkort
Vi erbjuder dig:
Ett omväxlande och utvecklande arbete
Kontinuerlig kompetensutveckling och certifieringar
En trivsam och familjär arbetsplats
Friskvårdsbidrag
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid med arbetstider vardagar kl. 07-16
Placering: Östersund
Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Telehantering är ett företag med mångårig erfarenhet och stort kunnande inom tele-, data- och säkerhetsinstallationer. Vi finns idag på fem platser i landet och har sedan starten 1989 hjälpt våra kunder med installation, service och dokumentation och utför installationer från grunden till fullt driftklara anläggningar. Våra kunder finns främst inom stat, kommun, region samt privata företag. Vi är av SBSC certifierad anläggarfirma för inbrottslarm i larmklass III samt brandlarm och CCTV.
Håll koll på drömjobben
Genom att logga in kan du spara och bevaka intressanta jobb!