

Kundservicemedarbetare
LJUVA JÄMTLAND - DANMARK - FINLAND
Vi söker nu dig som vill vara med och bygga upp Nordens bästa kundserviceteam i ljuva Jämtland. Som Kundservicemedarbetare är din främsta uppgift att säkerställa nöjda kunder i hela Norden. Din uppgift är väldigt viktig - att hjälpa kunder med positiv inställning, hög professionalitet och kvalitet samt leverera ett kundbemötande i världsklass.
I rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att besvara ärenden från våra kunder via telefon, chatt och mejl. Du kommer att få en gedigen utbildning gällande produkter och tjänster och tillsammans med ditt team och teamledare kommer ni ha en tät dialog för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Vem är du?
Vi tror att du har bäst förutsättningar att lyckas i denna roll om du har:
Som person ser vi att du har ett starkt inre driv och att ge bästa möjliga service är det viktigaste för dig. Du sätter stor stolthet i att ge kunder bästa möjliga hjälp med sina utmaningar. Vidare ser vi att du både ger och får energi i samspel med andra människor och är en utpräglad lagspelare. Du har en självsäkerhet blandat med ödmjukhet och flexibilitet som gör att du kan fatta beslut som blir bra för alla berörda parter. Dessutom är du kommunikativ och kvalitetsmedveten och van att arbeta i ett högt tempo med uppsatta mål.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu dig som vill vara med och bygga upp Nordens bästa kundserviceteam i ljuva Jämtland. Som Kundservicemedarbetare är din främsta uppgift att säkerställa nöjda kunder i hela Norden. Din uppgift är väldigt viktig - att hjälpa kunder med positiv inställning, hög professionalitet och kvalitet samt leverera ett kundbemötande i världsklass.
I rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att besvara ärenden från våra kunder via telefon, chatt och mejl. Du kommer att få en gedigen utbildning gällande produkter och tjänster och tillsammans med ditt team och teamledare kommer ni ha en tät dialog för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Vem är du?
Vi tror att du har bäst förutsättningar att lyckas i denna roll om du har:
- Behärskat danska och svenska obehindrat i tal och skrift eller behärska finska och svenska obehindrat i tal och skrift.
- Erfarenhet av kundservice sedan tidigare
- Det är meriterande med erfarenhet från kundtjänst/callcenter
- Har du supporterat ärenden kring abonnemang och fakturor är detta extra meriterande
- Datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
- Minst gymnasiekompetens och gärna inriktning ekonomi (ej krav)
Som person ser vi att du har ett starkt inre driv och att ge bästa möjliga service är det viktigaste för dig. Du sätter stor stolthet i att ge kunder bästa möjliga hjälp med sina utmaningar. Vidare ser vi att du både ger och får energi i samspel med andra människor och är en utpräglad lagspelare. Du har en självsäkerhet blandat med ödmjukhet och flexibilitet som gör att du kan fatta beslut som blir bra för alla berörda parter. Dessutom är du kommunikativ och kvalitetsmedveten och van att arbeta i ett högt tempo med uppsatta mål.
Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
30 apr. 2023 (33 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se