Ekonomiassistent/Hyresadministratör
Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent/hyresadministratör kommer du hantera breda och varierande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att du ansvarar för leverantörsreskontra, betalningar, löpande bokföring, avstämningar, upprättar hyreskontrakt, hanterar hyresinbetalningar och övriga administrativa uppgifter. Rollen innefattar daglig kontakt med hyresgäster, leverantörer och kunder samt hantering av e-post.
Vem är du?
Vi söker dig som:
- Är gymnasieekonom eller har eftergymnasial utbildning alternativt några års praktisk erfarenhet inom ekonomi.
- Har grundläggande kunskaper i bokföring och redovisningsuppgifter.
- Har god datavana.
- Behärskar svenska flytande i både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Som person ser vi att du är positiv, noggrann och serviceinriktad. Du är flexibel och prestigelös med förmåga att arbeta både självständigt och i team. Vi söker dig som har ett öga för detaljer och är välorganiserad med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
Om du känner igen dig i denna beskrivning och vill vara med och bidra till en framgångsrik och trivsam arbetsplats, då är du kanske precis den vi söker!
Om Brogården Fastighets AB
Brogården/BoNorr är en bygg- och fastighetskoncern som förvärvar och förädlar objekt. Vår affärsidé är att skapa attraktivt boende som uppfyller individuella behov nu och i framtiden, samt utveckla och långsiktigt äga förvaltningsfastigheter. Vi är en liten organisation med korta beslutsvägar.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Brogården. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Övrig information
Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Visstid i 6 månader, med möjlighet till anställning efter dessa månader.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Lön: Månadslön.
Arbetstider: Vardagar och kontorstider med möjlighet till flextid.
Sista ansökningsdag: 2024-10-13
Nyfiken på att veta mer?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Elina Nyström på elina.nystrom@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll.
För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.