Om arbetsplatsen
Arbetsuppgifter
Vi söker sex Supporttekniker till Helpdesk och ditt uppdrag är:
* att ta emot ärenden via olika kanaler, felavgränsa, registrera, prioritera och åtgärda supportärenden samt bevaka att överenskomna servicenivåer följs
* att eskalera ärenden till andra supportgrupper
* ge support till videokonferenser på plats
* att ge användarstöd för standardapplikationer
Kvalifikationer
Vi tror att Du:
* har en gymnasie-/högskoleutbildning inom IT eller teknik
* har minst två års erfarenhet inom IT-support
* har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
* tycker om att arbeta strukturerat och systematiskt
* är serviceinriktad och tydlig i din kommunikation
* har lätt för att samarbeta och tycker om att arbeta både självständigt och i team
* är flexibel och nyfiken på nya utmaningar
* har mod och engagemang i kombination med en positiv livssyn och social kompetens
Vi ser gärna att du:
* har goda kunskaper i ITIL
* har kunskaper inom
- Citrix/tunna klienter
- Office365
- Datakommunikation/nätverk
- Windows klient/server/skrivare
* har relevanta certifieringar
* har erfarenhet från hälso och sjukvård
Övrigt
Vi tillämpar individuell lönesättning baserat på utbildning och erfarenhet samt erbjuder goda möjligheter till kontinuerlig fortbildning och kompetensutveckling. Friskvård är en viktig del i regionens personalpolitik med friskvårdstimme-/peng, Zefyrens anläggning med gym och olika träningspass samt personalföreningens rika utbud av aktiviteter.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.