Extra Personal till PickPackPost

Extra Personal till PickPackPost

Nu söker vi dig som trivs med kundbemötande och vill bidra med en härlig stämning tillsamman med gänget på PickPackPost.

Ditt nya arbete

I centrala Östersund har den moderna logistikhuben PickPackPost öppnat. Här kan du hämta och lämna paket och testa kläder i provrum för att ta med hem eller returnera. Här finnas också pop-up-ytor, lagerhantering och flera andra servicetjänster för våra hyresgäster i gallerian. PickPackPost ska underlätta framtidens handel i en skön och kreativ miljö!

Ditt främsta uppdrag blir att ge besökarna en bättre, modernare och mer effektiv upplevelse kring pakethantering, där din inställning och ditt mottagande är avgörande. Som servicemedarbetare bemannar du därför paketutlämningen och säkerställer att processen flyter på ett smidigt sätt. Du bemannar dessutom pop-up butikerna och ser till att kunderna får hjälp och att det ser fint ute i butiken.

PickPackPost bemannas måndag-söndag vilket betyder att såväl kvällar och helger ingår i dina arbetstider. Du kommer vara anställd av oss på OnePartnerGroup Jämtland men arbeta på PickPackPost. Arbetspassens längd och antalet pass per vecka kan variera då det är en behovsanställning som innebär att man får hoppa in vid sjukdom/frånvaro eller arbetstoppar. Det krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning såsom studier eller ett annat arbete, vi söker dig som är flexibel och kan hoppa in både dagtid och kvällar.

Vem är du?

Vi vet att relationer är A och O för dig som söker och att du älskar sociala sammanhang. Kanske jobbar du idag som butikssäljare eller inom restaurangbranschen men längtar efter ett nytt spännande uppdrag? Som person tror vi att du är initiativtagande, personlig och framåt. Du är modig och får saker att hända.

Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta med Postnord sen tidigare.

Krav är att du har en annan huvudsakligsysselsättning idag.

PickPackPost ingår i koncernen Diös Fastigheter och detta projekt kommer forma framtida PickPackPost-hubbar i gallerior runt om i Sverige. Det här är ett projekt som kommer fortsätta att utvecklas. Syftet är att ge besökarna och galleriornas hyresgäster så bra förutsättningar som möjligt för en bra kundupplevelse och blomstrande verksamheter.

Din ansökan

Uppdraget startar omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan annonsen gått ut, vi vill därför ha din ansökan så snart som möjligt

Varmt välkommen med din ansökan, ser fram emot att träffa dig!
Mer info
Område Östersund
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 26 sept 2021 (7 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se