Mäklarassistent

Mäklarassistent

Tycker du om att träffa människor, bygga relationer och har en känsla för service?

Om svaret är Ja på detta så ska du fortsätta läsa!

VI söker nu för kunds räkningen en Mäklarassistent. Företaget växer och söker nu en mäklarassistent som får chansen att vara med på företagets fortsatta utveckling. Schemaläggningen kommer ske tillsammans med närmaste chef och du har mycket stor möjlighet att påverka din arbetstid. I tjänsten som mäklarassistent kommer du ha ett övergripande ansvar för administrationen och agera som ett stöd till mäklarna i olika sammanhang. Vi tror att du uppskattar kundbemötande och skapa relationer, du är inte rädd för högt tempo och snabba förändringar. Det är viktigt att du som person är strukturerad och gillar att jobba just in time, dvs rätt sak på rätt plats i rätt tid.

Arbetsuppgifter:

Du ska fungera som ett stöd i alla administrativa uppgifter såsom:
  • Bostadsbeskrivningar
  • Ta fram marknadsmaterial såsom beskrivningar, mäklarbilder, skyltar, logotyper osv
  • Du ska hjälpa till med tillverkande av planritningar via husfoto/webtop
  • Se till att kontorsmiljön är trivsam
  • Ansvara över uppdateringar på sociala medier
  • Lägga in material i Vitec, beställa mäklarbilder efter signering av förmedlingsuppdrag som sedan ska in i Vitec
Du kommer att fungera som ett stöd till fastighetsmäklarna med samtliga administrativa uppgifter i ett försäljningsuppdrag där du blir en viktig spelare i försäljningsprocessen och arbetar tätt med mäklaren. Utöver det administrativa stödet kommer du ha mycket dialog med kunder och potentiella framtida kunder. Du återkopplar till spekulanter och deltar i borådgivning med inkommande köpare och säljare. Att medverka vid visningar när behovet finns kommer även förekomma i arbetet.

Tillträde: Enligt överenskommelse

Lön: Månadslön + möjlighet till provision

Övrig information:

Urvalsarbetet kommer att ske löpande varför vi rekommenderar att du gör din ansökan snarast möjligt.

Ansökan till tjänsten sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på: www.onepartnergroup.se
Mer info
Område Östersund
Yrkesroll Försäljning, Fastighetsmäklare
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 8 dec 2020 (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se