Training & Quality Manager till Webhelp Nordic i Östersund!

Training & Quality Manager till Webhelp Nordic i Östersund!

Är du kvalitetsorienterad, brinner för utveckling och redo för nästa steg i karriären? Webhelp Nordic söker nu en Training & Quality Manager till Östersund!

Som Training & Quality Manager har du en kritisk roll där du har det övergripande ansvaret för processutveckling, både när det gäller utbildning och kvalitetssäkring. Du kommer att analysera våra operativa utmaningar och genom dina fynd utveckla hur vi utbildar och säkrar kvalitet hos våra medarbetare. Tillsammans med våra uppdragsgivare och ditt team kommer du att leda och genomföra förbättringsarbete för att kontinuerligt säkerställa att vi levererar i enlighet med strategiska mål och krav.

Arbetsuppgifter:
  • Utveckla nya och befintliga processer för att mäta och förbättra vår leverans i enlighet med uppsatta mål från interna och externa intressenter
  • Kontinuerligt evaluera utbildning och utbildningsmaterial samt implementera förbättringsåtgärder för dessa vid behov
  • Vid behov hålla utbildningar för nya och befintliga medarbetare
  • Analysera data på individ- och teamnivå för att hitta förbättringsområden och adresera dessa genom effektiva förbättringsåtgärder
  • Leda och utvärdera intern kalibrering
Vem är du?
Vi söker dig som har ett stort intresse för processutveckling och har erfarenhet av kundservice, gärna inom Training och Quality. Du är analytiskt lagd och har en förmåga att se samband och förstå helhetspåverkan utifrån data. Vidare arbetar du strukturerat och trivs i en utmanande miljö med högt tempo. Det är högst meriterande om du har en ledarbakgrund från ett call center eller från en idrottsverksamhet. COPC-kännedom (läs mer om den internationella kvalitetsstandarden COPC här: www.copc.com) är också ett plus i den här tjänsten.

Då ditt främsta arbetsredskap är Excel är det även viktigt att du har en god datorvana och kunskap i detta program. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser gärna att du har ett stort driv och är ute efter att ta dig an nya utmaningar!

Om Webhelp Nordic:
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Umeå, Ånge Norrköping och Östersund. I Sverige samarbetar vi bland annat med Telenor, Viasat, Nespresso, HBO Nordic och Electrolux.

Webhelps Värdeord:
Värdeorden Integrity, Commitment, Unity, Recognition, WOW beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver även hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om jobbet:
Placeringsort: Östersund
Lön & Förmåner: Fast lön enligt överenskommelse, friskvårdsbidrag, massagebidrag
Varaktighet: Anställningsformen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Startdatum: Så snart som möjligt

Har du fler frågor angående tjänsten? Vänligen kontakta Carl Garellick (carl.garellick@nordic.webhelp.com).
Mer info
Område Östersund
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Rekrytering hanteras av Webhelp Sweden AB
Hemsida http://www.webhelp.com/
Sista ansökningsdag 1 maj 2019 (5 dagar kvar)