Sociala medier-ansvarig som vill utvecklas

Sociala medier-ansvarig som vill utvecklas

Älskar du att hänga på sociala medier, analysera, skapa material, ha idéer och tänka nytt? Kan du jobba självständigt och driva egna projekt? Då passar du hos oss på MediYoga International AB. Vi jobbar med att utbilda vårdpersonal i terapeutisk, modern yoga i Norge, Danmark och USA.

Din huvuduppgift är att se till att vi är synliga och aktiva i våra digitala kanaler för att driva in mer trafik i syfte att skapa intresse för vårt varumärke (yogaform) och våra utbildningar.

Vi är mitt i en större utvecklingsfas och söker dig som vill hänga med oss i den. Vi är en liten administrativ organisation och arbetar med olika samarbetspartners för att kunna täcka större geografiska områden.

MediYoga har vi utvecklat för att göra världen lite snällare och därför söker vi dig som också vill göra skillnad så dina värderingar och ditt engagemang är viktiga.
Vår organisation är liten och flexibel med korta beslutsvägar som ger dig extra utrymme till att tänka nytt och mycket eget ansvar.

Arbetsuppgifter
· Du har helhetsansvar för alla våra kommunikationsplattformar.
· Du ansvarar för marknadsföring via sociala medier både med utveckling och underhåll.
· Du ansvarar för inlägg och artiklar med både nytänkande och material i alla våra kommunikationskanaler; sociala medier, hemsidor och streaming tjänster.
· Du ansvarar för underhåll av våra hemsidor.
· Du följer med på sociala medier för att läsa av trender
· Du ansvarar för att utveckla content och nyhetsbrev
· Du sätter KPI, följer upp, analyserar och åtgärdar.
Samt att du samarbetar med vår sociala medier-ansvarig i USA.

Arbetsplats
Du får eget arbetsrum på vårt kontor i Åkersberga, 3 mil norr om Stockholm. 10 min promenad från Åkersberga Station.

Anställning
Det här är en projektanställning på 12 månader med möjlighet till fast anställning. Tjänsten startar som 75% och kan snabbt bli heltid om dina arbetsinsatser ger resultat. Start omgående eller efter överenskommelse.

Din profil
För att trivas hos oss behöver du vara utåtriktad, kunna hålla många kontakter igång samtidigt, läsa och skriva flytande svenska och du ska vara duktig på engelska. Det är en fördel om du kan förstå norska och danska. Du ska tycka att det är kul att formulera dig i ord och text. Nyfiken på yoga är helt klart en fördel och struktur är en viktig del då du sitter som spindel i nätet när det gäller kommunikation. Du kan genomföra de mål du satt upp och du vågar att prova nytt. Vi söker dig som nyss gått en digital kommunikations- eller marknadsutbildning inriktad på sociala medier, men ännu inte provat allt du kan i arbetslivet. Hos oss får du göra jobbet från ax till limpa vilket ger stora möjligheter till utveckling.

Krav
Du har arbetat med Facebook Business manager, har god kunskap om Photoshop och Google Analytics. Du är utbildad i eller har erfarenhet av sociala medier samt gillar att jobba självständigt då du jobbar mycket ensam.

Så här får vi kontakt
Alla mail och samtal går till MediYoga International AB direkt. Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök" nedan. Vi går igenom ansökningarna allt eftersom de kommer in och annonsen tas bort när tjänsten är tillsatt.
Sista ansökninsgdag 31 mars 2020.
Mer info
Kontaktperson Elisabeth Engqvist
Telefon 0854088280
Område Österåker
Yrkesroll Marknadsföring, PR & Kommunikation
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.no.mediyoga.com
Sista ansökningsdag 31 mars 2020 (36 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Läs mer om vilka vi är och vad vi gör.
www.mediyoga.no, www.mediyoga.dk samt www.us.mediyoga.com

Observera! Vi har ingen svensk verksamhet, det är ett annat MediYoga-företag som driver Sverige. Tänk på det när du kollar upp oss på Google och sociala medier.