ArbetsuppgifterDu kommer ha en rådgivande roll med kundansvar. Du kommer dagligen arbeta med drift, säkerhet, konfiguration, administration och kundanpassningar ute hos kunden. Även incidenthantering, utvecklingsarbete samt förslag på förbättringar av IT-miljön ute hos kund ingår i arbetet.
Din profil
Du har ett genuint intresse för IT och teknik och en bred kunskap inom området. Vi ser gärna att du har arbetat några år som t.ex. onsite-tekniker med mycket kundkontakt.
Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du tycker om att ge bra service och är noga med att ge kunden en bra kundupplevelse.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav för tjänsten.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Krav
- Några års arbetslivserfarenhet inom relevant område
- Microsoft 365
- Active Directory
- Virtualisering, Storage och Backup
- Nätverkstjänster
- B-körkort
Vi kan erbjuda digPå Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, även om de har några år på nacken. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Mer om ossCentric är ett IT-företag med närmare 400 anställda och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Kontakt informationHar du några frågor kring tjänsten? Kontakta Josefine Gustafsson på tfn: 0734-159357 eller
josefine.gustafsson@centric.eu