Säljare till Qwinsta Event

Säljare till Qwinsta Event

Qwinsta Event bygger helhetslösningar för alla typer av event och aktiviteter. Det kan handla om företagsevent, konferenser, mässor eller kanske något helt annat. Till vår hjälp har vi flexibla, effektiva och mobila evenemangslösningar i form av tält, inredning, klimat, catering och projekt- och produktionsledning.

Det är många olika detaljer som måste fungera för att ett evenemang ska bli lyckat. Vi hjälper dig att leverera ett fullt koncept för infrastrukturen runt din aktivitet. Baserat på dina krav och behov kommer vi överens om vilken lösning som lämpar sig bäst för just dig. Ljus, ljud, storlek på byggnad, mat och servicepersonal är delar vi bygger samman till ett unikt koncept beroende på situation, plats och aktivitet. Läs mer om oss på Qwinsta.se

Din roll som säljare:
Du kommer i din roll bearbeta både befintliga och nya kunder. Målsättningen är att bedriva försäljningsprocessen från början till slut. Här ingår allt ifrån att boka möten till uppföljning av kundens lyckade event. Du kommer att arbeta mot en budget som ni gemensamt sätter upp som team. Till din hjälp har du företagets duktiga medarbetare som är experter på konstruktion och produktion som med teknikens hjälp har alla möjligheter att visualisera den färdiga lösningen för kunden inför evenemanget.

Vem söker vi:
Då rollen innebär mycket frihet under eget ansvar söker vi dig som är driven, nyfiken och orädd. Du har förmågan att snappa upp saker du ser och hör för att sedan kunna koppla det till ditt arbete. Du trivs i rollen att kunna planera, prioritera och att få saker att hända. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, du har körkort och viss datavana.
Vi ser det som meriterande om du har arbetat med försäljning, event eller erfarenheter från liknande arbete sen tidigare.

Vi tillämpar löpande urval och kallar kvalificerade kandidater till intervju löpande, så vänta inte med din ansökan. Planerad start för tjänsten är i mars/april 2019. För frågor om tjänsten kontakta Madelene Sahlin på madelene.s@kornboden.se, men observera att ansökan görs via vår hemsida!

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern där Kornboden Rekrytering & Bemanning är ett bolag i koncernen. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 000 medarbetare hittills verksamma på 25 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se / www.Kornboden.se
Mer info
Område Örebro stad
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager
Typ av anställning Heltid
Rekrytering hanteras av Kornboden Resurs AB
Hemsida http://www.kornboden.se/
Sista ansökningsdag 27 jan (5 dagar kvar)