Marknadskoordinatorer med känsla för service sökes!

Marknadskoordinatorer med känsla för service sökes!

Har du känsla för service och drivs av tanken att kunna utvecklas i din arbetsroll? Tycker du dessutom om att jobba administrativt mot uppsatta mål?
Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker vi 2 stycken marknadskoordinatorer till ett ledande företag inom sin bransch.

Dina arbetsuppgifter

Som marknadskoordinator hos vår kund kommer du att:
  • Lägga in ordrar från säljare och ramavtalskunder
  • Skapa produktionsunderlag åt produktionen
  • Ta hand om testflödet för inköp
  • Hantera fakturor
  • Ta emot samtal och ge support åt kunder
Din profil

Vi söker dig som har känsla för service och gillar att jobba mot uppsatta mål. Som person är du driven och tycker om att utvecklas i din arbetsroll. I arbetet kommer du jobba mycket administrativt men också med att bemöta kunder, därför är det viktigt att du är strukturerad och noggrann samtidigt som du är engagerad i ditt bemötande mot kunder.

Skallkrav
  • Gilla administrativt arbete
  • Svenska & Engelska i tal och skrift
  • B-körkort
Meriterande
  • Tidigare erfarenhet av administrativt arbete eller service
  • Erfarenhet av kundhantering via telefon
  • Kunna ett affärssystem, t.ex. Garp
Villkor

Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Örebro
Arbetstider: 08.00-17.00
Omfattning: Heltid
Mer info
Område Örebro stad
Yrkesroll Marknadsföring, Marknadskoordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 6 maj 2019 (16 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund har utvecklat helhetslösningar för samtliga produktområden för profilkläder. Deras process har tagits fram för att effektivt optimera flexibilitet och skalfördelar, allt för att uppnå kundens önskemål och behov. För att kunna göra detta har vår kund egna resurser i hela värdekedjan. Idag jobbar företagets medarbetare för att säkra kundens varumärken och finns representerade i flera delar av världen. Vår kund arbetar hela tiden med att göra detta med så liten miljöpåverkan som möjligt och att de som levererar tjänster gör det etiskt korrekt.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget