First Line Support / Servicedesk / Teknisk support till Örebro

First Line Support / Servicedesk / Teknisk support till Örebro

Har du ett stort tekniskt intresse och vill kombinera det i en serviceorienterad roll? Vi söker dig som är tillgänglig omgående och vill arbeta på ett internationellt företag.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda mycket möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetFöretaget är internationellt och verksamma inom tech- och konsultbranschen. Tjänsten är placerad i Örebro.

ArbetsuppgifterSom medarbetare i servicedeskteamet ansvarar du tillsammans med dina kollegor att lösa supportärenden för företagets kunder. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in, som främst består i användarsupport, installation av mjukvara och konfigurering. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar, lösenord och dagligt arbete med applikationer såsom Windows, AD, Office 365, Outlook och annan mjukvara. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Du tar emot ärenden via telefon och mail.

Formella krav
  • Gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik
  • Grundläggande kunskaper i Windows, AD, Office 365
  • Tidigare erfarenhet av kundnära roll helst inom kundtjänst, meriterande om det även varit fokus på IT-support
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen så trivs du i en social roll där du samarbetar och stöttar dina kollegor.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: 1 december
Plats: Örebro
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid, Örebro, Västerås, Eskilstuna, Karlskoga, Katrineholm, Karlstad, omgående
Mer info
Område Örebro stad
Yrkesroll Data & IT
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!