Flexibel och strukturerad.
Om du söker ett varierande arbete med stort ansvar där ingen dag är den andra lik och det tillsammans med ett gäng trevliga och duktiga kolleger. Då kan vi erbjuda en drömtjänst!

Samverkande.
Som koordinator inom Aspen är du en nyckelperson.
Med stark känsla för service driver du tillsammans med verksamhetschefen verksamheten framåt.

Problemlösande och kommunikativ.
Centrala ansvarsområden för dig som koordinator är planering, schemaläggning och bemanning av arbetet. Koordinatorn är en viktig länk mellan kunder, anhöriga, medarbetare, biståndshandläggare, sjuksköterskor och andra externa aktörer. Du kommer att vara spindeln i nätet.

Stresstålig.
Vår koordinator måste kunna hantera många saker samtidigt och kunna prioritera i stressade situationer, ingen dag är den andra lik.

Självständig.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande position, kanske bakgrund inom hemtjänst och en erfarenhet av att arbeta med olika planeringsverktyg. B-körkort är ett krav och god svenska i tal och skrift.

Vi arbetar för goda villkor för våra anställda i form av konkurrenskraftiga anställningsvillkor, kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag och utbildning. Aspen verkar inom ett expansivt segment vilket ger goda möjligheter till framtida karriärsutveckling.

Vi ser fram emot din ansökan som vi önskar så snart som möjligt, dock senast den 28 februari 2021. Urval och intervjuer av sökande sker löpande. Har du frågor om tjänsten, kontakta Verksamhetschef
Arijana Hadzic på 070-298 93 10. Välkommen med din ansökan till arijana.hadzic@aspenpartner.se
Mer info
Telefon 019-25 58 00
Område Örebro stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.aspenpartner.se
Sista ansökningsdag 7 mars 2021 (39 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Aspen Partner AB är en komplett leverantör inom städ och hemservice med cirka 40-talet medarbetare i Örebro.