Uppdrag inom kundservice

Uppdrag inom kundservice

Är du på jakt efter ett nytt uppdrag där du får kombinera din administrativa kompetens med ditt intresse för kundservice? Här är då uppdraget för dig! Med start i mars och fyra månader framåt kan du nu få chansen att vara del i ett engagerat kundserviceteam under deras högsäsong! Sök redan idag, vi jobbar med löpande urval!

Information om uppdraget

Vår kund söker en person att stötta dem under deras högsäsong. Uppdraget startar i början/mitten av mars och sträcker sig över fyra månader.

Du erbjuds
  • Ett utmanande och tempofyllt administrativt uppdrag
  • Engagerade kollegor och stöttande teamledare
  • Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Arbetsuppgifter

Hos vår kund ansvarar kundserviceteamet för arbetsuppgifter från det att de tar emot en kundorder tills dess att varorna går ut till kund.

Du kommer således att arbeta med:
  • Kundkontakt
  • Orderadministration
  • Kundregister
  • Reklamationer
  • Säljstöd
  • Transportbokningar
  • Leveransdokument
  • Lagerjusteringar
Detta är en roll med många kontaktytor både externt och internt. Det innebär att du kommer att ha löpande dialog med allt från kunder och transportörer till interna säljare och lagerpersonal.

Vi söker dig som

Arbetsuppgifterna är huvudsakligen administrativa, så vi söker dig med erfarenhet inom ordermottagning och/eller kundtjänst! Du har datavana, administrativ vana och goda kunskaper i officepaketet, vidare är du flink i fingrarna och är van att jobba i affärssystem. Vi ser det som en fördel om du arbetat på olika interim-uppdrag där du övat upp din förmåga att snabbt ta till dig nya arbetsuppgifter.

På detta uppdrag kommer du mötas av en arbetsplats med högt tempo och många arbetsuppgifter parallellt, därför är det viktigt att du kan balansera noggrant arbete med lyhördhet och service mot kunderna. För detta uppdrag krävs det att du har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift då det krävs för uppdraget.

Som person är du:
  • Noggrann
  • Serviceinriktad
  • Samarbetsförmåga
Övrig information
  • Start: I början/mitten av mars
  • Omfattning: Heltid 4 månader
  • Placering: Mosås/Örebro
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och xx önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen
Mer info
Område Örebro stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se