

Kundansvarig på eftermarknadsavdelningen på ABECE!
Är du tekniskt intresserad och drivs av att skapa långsiktiga kundrelationer? Trivs du med att arbeta internationellt i en varierad och utvecklande miljö? Drivs du av att vara en stor kugge i ett litet maskineri? Då är ABECE arbetsplatsen för dig. ABECE är en liten organisation där du kommer vara en nyckelspelare och bidra från första dagen. Som kundansvarig på ABECE använder du din tekniska expertis och förmåga att skapa goda samarbeten för att identifiera dina kunders behov och utveckla långsiktiga kundrelationer. Du välkomnas till ett kontor med härlig stämning, trevliga kollegor och goda utvecklingsmöjligheter. Detta bidrar till en hög trivsel och att medarbetarna stannar inom bolaget. ABECE är världsledande inom sin bransch, följ med på resan du också!
Kvalifikationer
- Har kunskaper inom eftermarknad och underhåll.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, för att du ska kunna kommunicera med både kollegor och kunder runt om i världen.
- Har god datorvana och Office-kunskaper.
- Har B-körkort
- Vill se och upptäcka mer av världen, då tjänsten kommer innebära resor.
Det är meriterande om du har
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom eftermarknad eller underhåll.
- En terknisk högskoleingenjörsexamen
- Goda kunskaper inom affärssystem.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Nätverkande
- Affärsinriktad
- Självgående
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.