Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Kundtjänst inom faktura till Telia

Ansök nu

Människokännare? Serviceinriktad? Lösningsorienterad? Känner du att dessa egenskaper stämmer in på dig? Då tror vi att du kan göra det riktigt bra i en roll som kundtjänstmedarbetare hos Telia! Hos Telia får du möjlighet att arbeta tillsammans med engagerade kollegor i en professionell miljö.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia här: här

Om företaget

Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företags privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Du jobbar också med behovsanalys och merförsäljning utifrån kundens behov. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder.

Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll som du. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder.

* Svara på inkommande samtal från kunder
* Hitta lösningar på kunders frågor och problem
* Utföra behovsanalys och merförsäljning
* Arbeta administrativt i olika system
* Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasieutbildning

* Mycket god känsla för service

* Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

* Arbetslivserfarenhet inom kundservice eller fakturahantering är meriterande

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare på Telia har du en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kundens behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du söker aktivt nya utmaningar, sätter upp mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Du trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.

Övrig information

Start: 6 November
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
16 nov. 2023 (53 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Liknande jobb

Fler från samma arbetsgivare