Har du en god känsla för service och ett intresse av att utveckla din tekniska kunskap? Hos Telia får du möjlighet att utvecklas i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor!
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och anställning hos Telia på sikt.
Om företagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
ArbetsuppgifterI rollen som kundrådgivare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du tar emot inkommande samtal och supporterar Telias företagskunder där du hanterar ärenden inom teknisk support. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport är merförsäljning en del av kundservicen, där du ser till att kunderna har rätt tjänst för sina behov.
Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder.
* Tar emot inkommande samtal från företagskunder
* Hanterar ärenden inom teknisk support
* Du ser över kunds tjänsteutbud och genomför merförsäljning utifrån kunds behov
* Fullständig gymnasieexamen
* Erfarenhet inom kundservice eller teknisk support är meriterande
* Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
I rollen som kundrådgivare är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder för att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter.
Start: 27e februari 2023
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, kundrådgivare, rådgivare, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, företag, helpdesk, fiber, faktura, mobil, supportmedarbetare, företagssupport, servicepersonal, merförsäljning, heltid, b2b
Område | Norrköping |
Yrkesroll | Service & Kundtjänst, Kundtjänst |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.bravura.se |
Sista ansökningsdag | 3 mars 2023 (30 dagar kvar) |