

Förvaltningsassistent sökes till Corem i Norrköping!
Tycker du om att ge förstklassig service och vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Är du dessutom en självgående person med ett intresse för administration och problemlösning? Då kan det vara dig vi söker till Corem i Norrköping. Ansök redan idag då urval sker löpande!
Arbetsuppgifter
- Bemanna receptionen
- Fakturahantering
- Vara behjälplig med ekonomisk uppföljning, hantera bokföringsorder, fakturaunderlag etc
- Nyckelhantering på enheten mot kunder, entreprenörer och enhetens personal
- Upprätta avtal/beställningar utifrån underlag från handläggare
- Administrera passersystem, parkeringsavtal och bokningar av konferens
Kvalifikationer
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har tidigare erfarenhet av service
- Har goda kunskaper i svenska då det används i det dagliga arbetet
- Tidigare erfarenhet av fakturering eller annat ekonomiarbete
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av en liknande roll
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Problemlösande
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.