

Administrativ Koordinator till ett spännande bolag i Norrköping!
Är du en person som redan nu jobbar i en administratörsroll och har erfarenhet av koordinering av leveranser? Gillar du dessutom kundkontakt och att vara spindeln i nätet? Nu söker vi för kunds räkning en administrativ koordinator som kommer bli en del av ett härligt team i Norrköping. Ansök redan idag, då vi tillämpar löpande urval.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter
- Koordinering av leverans: Innebär att du är ansvarig för frakterna, så att in- och utleveranser blir rätt. Du kontaktar kunder och koordinerar så att varorna kan levereras på korrekt sätt utifrån förutsättningarna
- Administration av ordrar: Du ansvarar för att kunder får den information de behöver i samband med levarans. Det kan exempelvis innebära dokumentation med instruktion och anvisningar av de produkter de köpt.
Kvalifikationer
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har tidigare erfarenhet av kundrelation/kundservice/kundkontakt
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Har en avslutad gymnasieutbildning - gärna Högskoleförberedande så som teknisk, ekonomisk eller samhäll
- Du har tidigare arbetslivserfarenhet av att koordinera leveranser och fraktbolag
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten
- Serviceinriktad
- Strukturerad
- Start: Augusti
- Omfattning: Heltid
- Placering: Norrköping
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.